دغدغه اصلی!

چند روز پیش، دوستی قدیمی را پس از مدتها بی خبری دیدم.
از احوالاتش جویا شدم و در ضمن صحبت از او پرسیدم که این روزها دغدغه اصلی زندگیت چیست؟
کمی فکر کرد و با خنده گفت: با زنم یک فیلم نیم ساعته سکسی با تمام مراحل پر کرده ایم و این روزها به خاطر کاری زیاد تهران می رویم و بر می گردیم.
هر چه به زنم می گویم فیلم را منهدم کنیم زیر بار نمی رود.
دغدغه فعلی من این است که در این جاده ها تصادف کنیم و بمیریم و فیلم مان به دست این و آن بیفتد و ببینند!!
پرسش من از شما این است که آیا حاضرید فیلم مشابهی را از پدر و مادرتان ببینید؟
از خواهرتان و شوهرش و یا برادرتان و زنش حاضرید چنین فیلمی را در همراهی با همسرتان ببینید؟
از دوستان نزدیک تان چطور؟
لطفا سن و جنس و اسم مستعار و نیز محل اقمت خود را بنویسید.

پی نوشت:

واقعا آدم باید از نظر روانی بیمار باشد که حاضر باشد فیلم این اشخاص را ببیند.
و با عرض پوزش حتی طرح چنین پرسشی به نظرم نشانه یک ناهنجاری روانی است.
از کامنت آرزو

آرزو خانم عزیز
من و شما ممکن است بیشترین میزان مخالفت را با یک رفتار شخصی یا اجتماعی داشته باشیم اما بیماری ها، اختلالات و ناهنجاری های روانی تعاریف مخصوص به خود دارند و اگرچه در مکالمات روزمره ممکن است شخصی دیگری را دیوانه یا روانی صدا کند اما این واژه به معنای علمی خود به کار برده نشده است.
مزید اطلاع شما عرض کنم که به عنوان مثال اگرچه زنای با محارم در بسیاری از کشورها رفتاری نکوهیده تلقی می شود اما از انواع مختلف زنای با محارم که شایعترین آن بین پدر و دختر و بعد خواهر و برادر رخ می دهد فقط زنای بین مادر و پسر مطرح کننده اختلال روانی است.
بنابراین شما به کدام استناد کسانی را که تمایل خود را به دیدن چنین فیلم هایی نشان می دهند بیمار روانی خوانده اید و بدتر از آن به من که چنین سوالی را مطرح کرده ام وصله ناچسب ناهنجاری روانی زده اید.

47 نظرات:

پورن پورنه دیگه...
طرفو که بشناسی دیگه واقعن قباحت داره... تصویر پورن از طرف تو ذهنت ساخته بشه دیگه از بین نمیره... نبینی راحتتری، آخه حریم ازین شخصی ترم هس که آدم بهش تجاوز کنه؟!؟!!؟
آقا شما هم عجب ذهن خجسته ای داریدها...

تو فکرت منحرف است ما را هم آخر منحرف می کنی.
پدر و مادرم را که حاضر نیستم ببینم.
برادر ندارم اما خواهر و شوهر خواهرم را می بینم ولی تنهایی.
شوهرم را نمی گذارم ببیند.
دوستانم را هم تنهایی می بینم.
مرجان
32 ساله
تهران

ترجیح می دم هیچکدوم از این فیلم ها رو نبینم. فیلم پرن دوست های دختر و سایر نسا یه پله دورتر مثل دختر خاله و اینا را حاضر ببینم. اگه زنم پایه بود که با هم می بینیم. سیاوش 24 اصفهان

نه! از هيچكس
زن- 32 ساله- مجرد- تهران

فقط مال تو رو حاضرم ببینم!!
مهسا
21 ساله
مجرد

من فکر می کنم همه اونهایی که میگن نمی بینند دروغ می گن.
ممکنه که جلوی همسرشون یا با اطلاع شخص ثالث نبینند ولی فرض کنید که این فیلم در خانه موجود است و یک روز جمعه کشدار و طولانی هم شما تنها در خانه اید.
صد بار وسوسه می شوید که یک نگاه بیندازید.
نه به واسطه پورن بلکه به واسطه کنجکاوی.
حداقل من که نگاه می کردم.
مهران
37 ساله
ایران

مهسا خانم
من برای تو یک آدم ناشناسم.
یکی از این فیلم های پورن ایتالیایی را بگیر و ببین و مرا هنرپیشه مرد آن فرض کن!!

من یک بار از شوهرم تقاضا کردم ولی با حالت وحشت زده تقاضای من را رد کرد. در مورد سوال بعدی من هیچکدام را حاضر نیستم ببینم. خصوصا حاضر نیستم وارد حریم خصوصی افراد بشوم. ولی فیلم تجاری
پورن دیدهام صرفا برای کنجکاوی ولی رابطه جنسی بیشتر از نظر عاطفی برام مهمه و دوست ندارم با شوهرم نگاه کنم چون چنان از نظر روحی به هم می ریزم که ادامه رابطه برام عذاب آور می شه

من فقط یک بار از روی کنجکاوی پورن نگاه کردم (فکر کنم مال فرانسه بود) حالم بد شد. دیگه پورن ندیدم، فیلم اون هنرپیشه بدبخت و حالا هم اون حاج آقا(!) رو که مخصوصن نمی خواستم ببینم چون به نظرم کار اخلاقی نبود و نیست. دیگه واضحه درباره فیلم پورن افراد خونواده ام چه فکر می کنم.
زن
بیست و هفت ساله
متاهل
خارج از ایران

گلستانی رو زود خاموش کردم
خانم هنرپیشه ایرانی رو اصلا کلیک هم نکردم
دوست و فامیل و اشنا رو هم نمی بینم در هیچ شرایطی
حریم خصوصی است
شهناز 51 هلند

az fekr kardan be didane chenin filmi az afrade nazdikam halate tahavo behem dast mide vali filme porn taghriban har rooz mibinam albate dar sharayeti ke ba kasi sex nadashte basham va gar na be haftei yek bar ya bishtar kahesh peyda mikone.

Negar
30 sale
kharej az Iran

مال پدر مادرم رو دوست ندارم ببینم. مال خواهرم رو بدم نمی اد ببینم. مال برادرم رو اما دوست ندارم. مال دوستانم رو دوست دارم ببینم. البته در همه موارد سعی می کنم که جلوی خودم رو بگیرم و نبینم.
نرگس-24 ساله- کانادا

مال شما رو دوست دارم ببینم. دقیقا چون نویسنده این بلاگ هستید. دوست دارم بدونم نویسنده این سطور در رختخواب چه طور عمل میکند.
مهسا
21 ساله
همچنان مجرد

سلام پرنو گاهى كه زنم پريود باشه مى بينم ، يعنى فكر ميكنم براى كمك به سكسم خيلى كمك ميكنه ولى آشناى درجه ۱ كه نه ولى درجه ۲ حتما اگه خودشون راضى باشن !!! در ضمن من اينجا تو هتل كار ميكنم اكثرِ مردها كه فيلم ميبينن reporteshon نشون ميده كه پرنو بوده يعنى ۹۰% همين طور هست (۲ سال هست كه كار ميكنم ) ولى تا حال چندتا زن ديدم كه پرنو نگاه كنن البته ۱ شون spanish بود و معلوم بود كه از مردها amperesh بالاتر بود (بى ربط بود نه ؟؟ ولى نتيجه اينكه مردها براى عشق و حال ميبينن و خانمها براى كنجكاوى . نه ؟
USA
Arman 30 sale

مال پدر و مادرم رو اگر از زمان جوونیشون بوده باشه می بینم ولی اگه از این اواخر باشه نه.
خواهر و برادرم رو هم اگه به قول مهران یک روز تعطیل باشه و باقی شرایطی که گفته قول نمی دم که نبینم.
مال دوستان و فامیل درجه دو رو هم که حتما می بینم.
سهیلا
25 ساله
متاهل
ایران

فـقط نیم ساعت ؟
:))

مـن حاضر نیستم از هیچ آشنائی حتی در حد آشنای دور یا هـمسایه هـمچین فیلمی بـبینم
چه برسه به افراد خانواده یا فامیل
اما از غـریبه شاید، مـخصوصاً اگر هنرپیشه باشند اصلاً مانعی نمی بینم

زن آلـمانی
40 ساله

می بینم در هر حالتی و مال هر کسی که باشه!
شاید به نظرت بلوفه ولی حاضرم فیلم خودم همسرم و خانوادمو برای نسل های بعدی هم منتشر کنم...حداقل برای بچه هام تا لحظه خلقتشونو ببینن!


25-مرد-پزشک -ایران

شرمنده! ولی ایرانی جماعت ملت مریضی هستند! کامنت های بالا رو که خوندم حالم بد شد! همونهایی هستند که می تونن حتی وقتی فضا رسمیه آدما رو تو تخت تجسم کنن! فکر و ذهن متجاوزی دارن... نسل به نسل هم تغییر چندانی ندارن... همون فیلم فارسی های دهه چهل... دمه حجله وایسادن واسشون فانه... فیلم پورن خویشاوندان که ورژن پروفشنالشه

من هم کامنت ها را خواندم حالم بد شد منتهی از اونطرفی!
چطوره که همه آدم ها در سینما یا ویدیو چارچشمی صحنه سکس دو هنرپیشه را با جزییات حاضرند تماشا کنند و حتی بیشتر آنا اظهار می کنند که مال دوستان و اقوام دورتر را با کمال میل می بینند ولی پای خواهر و مادر و پدر و برادرشان که می رسد بقیه را مریض و حتما خودشان را سالم می بینند.
ببینید من خودم حاضر نیستم و دوست هم ندارم که فیلم سکس نزدیکانم را ببینم اما اگر شرایطی که مهران گفته فراهم باشد گارانتی هم نمی کنم که چنین کاری را نکنم و از طرف دیگر بقیه ای را که به هر دلیل این فیلم را تماشا کنند نه سرزنش می کنم و نه بیمار می نامم.
مسعود
33 ساله

سلام
من دخترم و 22 ساله
اول میخواستم به یکی از کامنترها که گفتن هر کی میگه نمیبینیم دروغ میگه، بگم که، چرا حکم کلی میدید؟ مثلا فیلم اون هنرپیشه (امیرابراهیمی) من ندیدم، در حالیکه در دسترسم بود، در حالیکه شبانه روز پای ای دی اس الم، و به وفور فیلمهای خصوصی اشخاص یافت میشه، چرا من ندیدم؟ چرا نمیرم ببینم؟ بارها هم وسوسه شدم، اما حریم خصوصی افراد چیزی نیست که با فیلمهای پورنوی تجاری مقایسه کنید، کافیه ادم یکم وجدان داشته باشه، وقتی کسی دوست نداشته باشه زندگی خصوصیش، عمومی بشه پس باید خیلی بی وجدان باشه که پای زندگی شخصی دیگران بشینه، بابا این فیلمهای شخصی دیگران از عروسی گرفته تا پورنو رو نبینید، وقتی عرضه کم بشه تقاضا هم کم میشه، بگذارید مردم احساس امنیت کنن، یه کاری کنیم تا این جور چیزا جذابیتش رو از دست بده تا کسی نتونه به این وسیله با ابروی کسی بازی کنه
حالا جواب سوال شما، اصلا حاضر نیستم فیلم شخصی این افرادی که گفتید مثل پدر مادر و ... رو ببینم، اگر مال دوستان و اقوام درجه دو باشه مطئنا وسوسه میشم پس سی دیش رو میشکونم یا اگه تو پی سی باشه shift +del میکنم تا نبینم
یکی گفته بود که این فیلمها باعث میشه هربار اون اشخاص رو ببینیم تصویر پورنوی طرف بیاد تو ذهنمون.
بعدش هم اینکه خانواده که هیچی ولی فیلم بقیه جداااا وسوسه برانگیزه خصوصا اگه وبلاگ نویس هم باشه :D

وقتی تقاضا کم بشه عرضه هم کم میشه *

انتخاب سختیه. من مال پدر و مادرمو اصلن حاضر نیستم ببینم. مال بقیه‌ی اعضای خانواده رو واقعن دلم نمی‌خواد ببینم ولی از یک طرف کنجکاوی هم گاهی آدم را بیچاره می‌کند. فیلم دوستان یا آدم‌هایی که در مورد مسائل جنسی با هم رله هستیم را بدم نمی‌آید ببینم به شرطی که خودشان راضی باشند. راستش من همیشه برایم سخت است آدم‌های خیلی رمی را در کانتکست غیر رسمی تصور کنم. یعنی حتا مثلن با لباس خانه یا در حال آشپزی! چه برسد به در حال سکس! بنابراین گاهی خیلی کنجکاو می‌شوم که مثلن فلان آدم چطور سکس می‌کند! ولی قبول دارم که این حوزه‌ی خصوصی آدم‌هاست و دیدنش درست نیست.

واقعا آدم باید از نظر روانی بیمار باشد که حاضر باشد فیلم این اشخاص را ببیند.
و با عرض پوزش حتی طرح چنین پرسشی به نظرم نشانه یک ناهنجاری روانی است.
آرزو
38 ساله
مازندران

من حاضرم این فیلم رو ببینم. اما راضی نیستم که اگه خودشون نمی خوان , این فیلم در جامعه منتشر بشه
مهدی
20 ساله
تهران

دیدن فیلم پدر و مادرم اصلا برام مهم نیست! هیچ تغییری هم در برداشتم و حسم نسبت بهشون ایجاد نمیشه.
یک موضوع کامللا حل شده است این موضوع
ضمنا به شدت هم دوست دارم فیلم جنابعالی رو که هیچی عکس غیر سکسیتونو! ببینم :)
28 ساله تهران

سلام بازم ما رو سرکار گذاشتید
1.من دیروز جایی بودم که در حضور عده ای از آسیای دور و از آلمان فیلمی رو دیدیم که بطور معمول صحنه هایی از عشق بازی آدمها رو نشون میداد این صحنه ها که پیش میومد آسیاییها عکس العملهای نشون میدادند مثلا می خندیدند یا جلوی چشم همو می گرفتند ولی آلمانیها بسیار بی تفاوت یعنی چه تصویر یک گاو رو نشونش میدادند چه تصویر معاشقه بسیار نرمال برخورد می کردندبرای توضیح عرض کنم که مثلا در ژاپن به دلیل نوع خونه ها و ادب حکم فرما بر روابط ِافراد آدمها در رابطه با سکس مثل ما ایرانیها هستند خلاصه اینو گفتم که تذکر بدم در ایران و جاهایی مثل ایران چون محدودیت زیاده فیلم سکس مثلا زهرا امیر ابراهیمی گل می کنه اما در اینجا مردم زیاد برای این چیزا خودکشی نمی کنند وبرخلاف دوستی که گفته تقاضا کمتر عرضه کمتر
من می گم عرضه زیاد تا تقاضا روند نزولی بگیره نمیشه مردم نون نخورند
گرسنگی بکشند البته برفرض محال که عرضه نون کم شه ؟بهر صورت سکس یک بخش مهمی از زندگی همه هست تصور کنید از فردا فیلم سکس همه تو بازار پخش بشه دیگه مسئله جنبه فان پیدا می کنه نه پورن.یادمه وقتی رایس ابتدای وزارتش در آمریکا بود
چندتا فیلم از اون که لخت در حال دوش گرفتن بوده پخش کرده بودند حالا شما از هرکی در آمریکاست بپرسید ببینید اصلا خبر دارند؟؟پس نتیجه گیری اینکه مشکل جامعه ما محدودیتهاست که ولع میاره و فانتزی رو بیشتر می کنه
2.بریم سر سوالتون من اگه اهل فیلم پورنو دیدن به جهت لذت بردن باشم خوب میرم خوبش رو می گیرم میبینم چرا مال دوست و آشنا ...مال ِزهرا امیر ابراهیمی رو هم ندیدم اما مال آقای گلستانی رو قسمتیش رو دیدم و مال هرکس دیگه رو هم که بیاد به من به خاطر دو تا تار موم تذکر بده ولی بعد خودش بره البته با زن مردم نه زن خودش لاو بسازه نیگا میکنم چون میخوام هیچوقت یادم نره که اینا چی هستند و باز گول آدرس بهشت دادنشون رو نخورم .مال خواهر و برادرم رو نه چون حتی فکرش برای من خنده داره الانم که تصور میکنم از خنده غش می کنم ولی در هرصورت نمی خوام ببینم میدونید بابام فوت کرده اما یلی بود برای خودش، جلوش جرات نداشتیم پامو دراز کنیم هرچند من شورشی بودم حالا هم با اون روحیه دلم میخواد از دقیقه به دقیقه زندگیش فیلم بود میدیدم الان بعد چهارسال و نیم فوتش وقتی میبینم دیگه هیچوقت نمی بینمش آره دلم میخواد حتی فیلم سکسش رو میدیدم ،میدیدم اون مرد پر صلابت چه جور بوده و اگه امکان داشت میدونم هم گریه می کردم هم می خندیدم راستش فکر میکنم اگه بعد از هزار سال دیگه مادرم هم خدای نکرده نباشه دلم میخواد بدونم ترکیب اون زن مومنه نجیب با اون مردِ به قول همسرم فیلسوف و به قول خودم مغرور
چی از کار دراومده همسرم هم الان فرمودند ترکیبش شماها هستید دیگه..
خنده داره خیلی زیاد
ضمنا همسرم اصلا حاضر به دیدن فیلمهای نزدیکان نیست

گویا اصلا متوجه منظور من نشدید، اصلا قصد من از این جمله "تقاضا کم بشه عرضه هم کم میشه" این نبود که شما گفتی، منظورم از کاهش تقاضا اینه که مردم به توزیع کنندگان این محصولات که حداقل ایرانیها و یا همون آسیاییها روش حساسن نشون بدن که فضولی در حریم شخصی همشهری ها/ همسایه ها / دوستان هیچ جنبه ی فان و سرگرم کننده یی براشون نداره، و یه چیز کاملا عادیه، این باعث میشه که عرضه این محصولات کم بشه، چون در ایران که این محصولات فقط به دلیل فان پخش نمیشه بلکه برای بازی با ابروی مردم و باج گیری صورت میگیره، اگه کم کم این موضوع عادی بشه و دیگه اینقدر تقاضا برای بدست اوردن سی دی های کاملا شخصی افراد عادی (جشنها و پارتی های دانشجوییو ...) زیاد نباشه، عرضه کننده ها نمی تونن از این موضوع به عنوان باج استفاده کنن، حالا اینکه چرا اینها در کشور ما عادی نشده که کلا خارج از بحث، یه بار مدیر بلاگفا متن جالبی نوشته بودن که مثلا مردم اروپا یا امریکا .... به راحتی عکسها و البوم های خانوادگیشون رو توی نت قرار میدن،چرا؟ چون یه موضوع عادی و پیش پا افتادست، یا کسی فضولی نمیکنه یا اگه هم بکنه اهمیتی نداره ولی تو ایران به ندرت کسی عکس کاملا با حجابش رو تو نت میگذاره، از ترس، به خاطر فرهنگ کشور و مردمش که غلط یا درست بودنش خارج از بحث، وقتی من نوعی به اونی که میخواد ابروی همشهری منو ببره (حریم شخصی در همه جای دنیا حریم شخصیه، و سکس هم یک نوع حریم شخصیه)اگه بهش نشون بدم من جدا علاقه یی به تقاضای محصول تو ندارم، اگه نفر بعدی هم همین کار رو بکنه، عرضه کننده میبینه تو این کار نه پولی هست و نه چیزی، بنابراین عرضه کم میشه.... اصلا بحث من بحث عادی بودن سکس یا غیر عادی بودنش نبود، امیدوارم که تفهیم شده باشه، اینقدر این موضوع تو کشور ما معضل شده که وقتی بر فرض فردی (خصوصا دختری) خطلایی میکنه یا اصلا خطایی هم نمیکنه و ناغافل عکس یا فیلم شخصیش لو میره، حاضره باج بده اما کسی نفهمه، در حالیکه ما نتونستیم به این فرد بفهمونیم که اون مجرم نیست، پس هرگز نباید شرمنده باشه، بلکه اونی که مبادرت به پخش فایل شخصی طرف کرده مجرمه، اون باید محکوم بشه، تقصیر خود ما مردمه، ما به همدیگه این امنیت و ارامش رو نمیدیم که اگه کسی با حریم شخصیمون بازی کرد، این حق ما هست که شکایت کنیم و هیچ ابروریزی به دنبال نداره، در حالیکه تو کشور ما در وهله اول ابروی اون صاحب حق رو میبرن.

چه دل خوشی داری تو دکتر جون . پول زیادی برات رودل آورده .

با ديدن فيلم هاي شخصي كساني كه راضي نيستند فيلمشان ديده شود اصولا مخالفم چه آشنا و چه غريبه. ولي اين كه بدانم چنان دل خوشي داشته اند كه از خودشان فيلم بگيرند خوشحالم مي كند.
زن 32 تهران

مـن حاضر نیستم از هیچ آشنائی فیلمی بـبینم.امابعضی موافع فیلم مربوط به پورن استارهارو دیدم.واشکالی هم
نمی بینم.خیلی چیزا میشه ازاین فیلما یاد گرفت.
هستی
40 ساله-تهران

I think it is so sick to watch family member's sex movie! I can never do that, about friends it can be tempting although morally is not really right to do that and is crossing the line but even if I get tempted and watch my friend's sex movie I will watch it alone and won't share it with any one!

35 years old Woman living in California

من هیچ کدوم رو نمی بینم. فیلم پرنو دیدن یا صحنه سکسی توی فیلم ها با دیدن صحنه رابطه جنسی فامیل فرق داره. اینجا اگه یه همچین اتفاقی حتی اگه اتفاقی بیوفته طرف سالها میره تراپی اونوقت تو ام القرای اسلام!!!!؟؟؟؟ همه حاضرن نگاه کنن! این جدی جدی یه بیماری باید باشه جناب دکتر نه؟ به نظر من که سالم نیست.
زن 34 ساله خارج از ایران

دوست عزیز
همانطور که گفتم این عمل نمایانگر هیچ اختلال روانی به خصوصی نیست.
اگر راستش را بخواهید کسی که پس از دیدن چنین فیلمی احتیاج به تراپی پیدا کند احتمالا از قبل احتیاج به تراپی داشته است.
اصولا کسانی که سوپر ایگوی سخت گیری دارند علاوه بر آنکه مانع بازیگوشی های غریزه می شوند با از دست دادن کنترل غریزه در هم می ریزند.

این حرفا رو ول کن دکی جون . رفیقت شراگیم داره ازدواج میکنه واسه خواستگاری کسی رو نداره . اونو دریاب .
http://www.sharagim.net/archives/2008/11/post_160.html

به نظر من روابط جنسی هرکس جزو امور خصوصی و شخصی زندگی اوست و من فیلم دوستان و نزدیکان که هیچ، فیلم سکسی یک فرد غریبه (که بر خلاف میلش فیلم در اختیار دیگران قرار گرفته)را هم نگاه نمیکنم. حتی اگر مربوط به آدم مشهوری باشد و همه هم آن فیلم را دیده باشند0

اصولا من با خود فیلمبرداریش مشکل دارم چون اگر کسی فرق نمیکنه حتی پدر و مادر خودم از روابط جنسیشون فیلم بگیرن حتما با دلیلی این کارو میکنن ضمن اینکه میدونن که یک موقع ممکنه دیده بشه حتی اگر این فیلم رو توی گاوصندوق بذارن .
پس با این شرایط که میدونن ممکنه دیده بشه لذا رضایت داشتن یا نداشتنشون دیگه حرف مفته ! من اگر خودم برای حریم خصوصیم ارزش قائل نباشم دیگران حتما ارزش قائل نیستند پس فیلمبرداری نمیکنم تا دیگران رو هم محکوم نکنم !
مرد
38 ساله
تهران

من ترجیح میدم به جای دیدن فیلم آماتور یک فیلم درست و حسابی پورن ببینم که بیشتر هم لذتبخش‌تر باشه برام.
اصلا هم دوست ندارم کسی که حاضر نیست فیلمش رو ببینم وارد حریم خصوصیش بشم. مسئله فیم پورن یکمی فرق میکنه، اونجا حرفه و شغل این هست و دیدنش هم از نظر حداقل وجدانی مشکلی نداره ولی وارد شدن به حریم خصوصی خیلی جالب نیست به نظر من. حالا این حریم خصوصی مال هرکسی باشه، پدر، مادر یا بقیه افراد جامعه. باید یاد بگیریم که چطور توی جامعه به حریم خصوصی دیگران احترام بزاریم.

ولی اینو بگم که سکس این رابطه طبیعی هست و نیازی نیست خیلی گنده‌تر از اینی که هست بکنیمش مسلما پدر، مادر، خواهر یا برادرمون هم سکس داشتن اون هم به جالبترین شکلش و این غیرعادلی هم نیست و دیدن فیلمشون هم فقط وارد شدن به حریم خصوصی هست. این رو برای کسایی می‌گم که گفتن به خاطر کنجکاوی می‌خوان ببینم که من می‌گم اصلا کنجکاوی وجود نداره چون یک مسئله خیلی عادی هست.

23 ساله
داخل ایران

ببخشید دکتر چرا از انواع زنا با محارم فقط زنای مادر و پسر بیماری روانیه؟ یعنی انواع دیگه فقط جرم محسوب میشه و نشانه هیچ اختلالی نیست؟ میشه خواهش کنم یه کم توضیح بدین؟

ستاره جان
علت علمی و دقیقش را فراموش کرده ام.
15 سال از زمانی که من این مطالب را خوانده ام می گذرد.
احتمالا با توجه به فرضیه فروید که نوزاد تا ماهها خود را با مادر یکسان می پندارد و نیز نوزاد پسر عاشق (جنسی) مادرش می شود زنای مادر و پسر می تواند ناشی از ماندن پسر در مراحل اولیه رشد روانی باشد .
همان طور که گفتم این توضیح احتمال دارد که دقیق نباشد و حتی غلط باشد.

يكي ميمرد ز درد بينوايي
يكي ميگفت خانم هويج ميخواهي!
امان از بي دردي!
همين!
آشنا

aghaye doctor
rabeteye jensye mesle pedar-dokhtar baradar khahar va madar pesar jozve ravabete jensye hast ke SHADIDAN monjar be ekhtelalate ravani mishavad va to ghrb ham nesbatan ziad hast ya shayad bedon taarof tar az an va moshkelate marbote harf mizanand. har chand rabeteye jensye madar-pesar mokharebtarin halateshe. ye moghehaye behtare ghabl az ezhare nazare inchenin ye search kochik to internet bekonid va etelaat bedast biarid

فامیل درجه یک رو حاضر نیستم ببینم . اما کلا با پورن حال نمیکنم مگر اینکه واقعی باشه یعنی اینکه از خودشون فیلم بگیرن نه که بازی کنن

اشکان
27 ساله مجرد ایران

سلام گوشزد جان.
اینطور امور نسبی هستند و برخاسته از اوضاع اخلاقی جامعه. مثلا اسکیموها و پذیرایی از میهمانانشان امریست که در جوامع دیگر امکان پذیر نیست. یا تعدد زوجات در تبت برای زنان...
تجربه شخصی من میگوید که حتی سیستم عصبی ما هم در محیط ها مختلف، یکسان نمیماند.که در اثر دگرگونی فرهنگی و فکری ناشی از محیطهای گوناگون دست میدهد.
یعنی چیزی را که اکنون نمیتوانی را نباید فکر کنی که در روزگار و اوضاع دیگر نیز نخواهی توانست.
حتی همین رابطه جنسی مادر و پسر که تو آن را از زمره بیماری های روحی آورده ای، در زمانی نه چندان دور در پیش از اسلام و مشخصا در دوران اشکانیان در همین ایران خودمان صورت میگرفته است. و در دین زرتشت نزدیکی با محارم نه تنها گناه نیست که ثواب هم دارد و حتی سر باز زدن از آن است که ناپسندیده است.
من فراوان دانشجویان جوانهای را میشناسم که برای حج ثبت نام میکنند چیزی که در دوران پیش از انقلاب اصلا نمیشد دیدش!!!
روند مدرنیزاسیون متناقض در جامعه ما از هر دو سو در جریان است. زهرا امیرابراهیمی با آن فیلمش آنچنان احساس نامطبوعی از سرشکستگی و بی آبرویی نمیکند به مانند دورانهای پیش از انقلاب. کارهایی که جوانان ما انجام میدهند غربی ها شاخ در میآورند.
متناسب با همین روند روزی روزگاری نه چندان دور دیدن فیلمهای همخوابگی نزدیکان نیز قبح خود را از دست خواهد داد. در آغاز آدمی حتی در تنهایی اش هم خجالت میکشد اینگونه فیلم های پرنو را ببیند اما رفته رفته میتواند در جمع نیز به دیدن اینگونه فیلمها مبادرت ورزد.
و تازهموضوع مهم اینست که ما به چه نیتی به یک فیلم پرنو نگاه میکنیم. هدف در موارد عادی صرفا تحریک شدن و لذتجویی جنسی ست، اما در هنگام دیدن پرنوی پدر و مادر و یا خواهران و برادران، چنین هدفی در کار نیست. و نبود همین هدف است که برای برخی ها باعث "اکراه" میشود. درست به مانند دیدن اندام لخت دختر یا زن همسایه و دیدن اندام مادر در هنگام عوض کردن لباس.
اگر میشد از دیدن پرنوی مادر و پدر هم لذت جنسی برد، به گمانم خیلی ها نگاه میکردند، اما ذائقه نمیکشد.و ذائقه امریست دگون شونده.

یعنی می خوای بگی 90%جامعه ما روانی هستند؟!

من از خانمم يك سري عكس و فيلم استريپ‌تيز و ... تهيه كرده‌ام. عكس‌ها را هم با رمزگذاري انكريپت كرده‌ام و در نتيجه نگران نيستم كه به دست نامحرم بيافتد چون يك فايل غيرقابل باز شدن است. خيلي هم خوبه چون وقتي خانمم در دسترس نيست با عكس‌ها و فيلم‌هاش حال مي‌كنم و اين نيازم به پورنو را كمتر (و نه صفر) مي‌كند.
به هر حال به دوستت هم مي‌توني توصيه كني كه يك چنين كاري را بكند.

مرد،28 ساله دانشجو
سلام دكتر جون!
تو مطمئنا اگه توي يه كشور آزاد تر از ايران به دنيا مي آمدي و زندگي مي كردي، احتمال زيادي داشت كه بازيگر فيلم هاي پورنو بشي! ولي از شانس بدت يا شانس خوب ايراني ها دكتر شدي!چون علاقه ي زيادي به جلب توجه (از نوع منفي و غير متعارفش)داري.اغلب مطالب وبلاگتو به هنجار شكني اختصاص مي دي. ممكنه بگي بازيگراي اين فيلم ها براي جلب توجه اين كارو نمي كنند ولي به حرحال يكي از دلايل مي تونه اين باشه. دكتر عزيز! تو تكليفتو با اخلاق روشن كن و بگو در كجاي طيف قرار داري. اصلا اخلاق رو مفيد مي دوني يا نه؟
اگر نه كه مي شه از نظراتت براي افزايش آگاهي از رفتار وشناخت يه آدم ناهنجار استفاده كرد و اگر آره، حتما قبول داري كه حريم خصوصي افراد محترمه.

سلام
بیشتر از سی‌ سال پیش خونهای ملت ما درخت استقلال ، ازادی ، جمهوری اسلامی را میوه دا ر کرد ولی‌ متاسفانه رهبران ما غصهٔ پول چینی‌ ها و معاملات با اینها را میخورند و یا اینکه غصهٔ. این فلسطینیها و یا بدتر از همه حزب الهی ها را میخورند . هرکس ریش داره با یک اسلحه ادعای اسلامی بودن میکنه . من هزار با ر برای جمهوری اسلامی حقیقی‌ جان میدهم ولی‌ حاضر نیستم یک قطره خون برای این اسلام خراب کنها بدهم . امیدوارم این رهبران ما در روز سال گرد انقلاب فریاد االله و اکبر های مردم را دلیل بر اغتشاشگری تعبیر نکنند همین الله و اکبر های مردم بود که رهبران ما را بر کار گزا شت . بنده سی‌ سال پیش در مدرسهٔ طلاب قم درس خواندم و دو سال و نیم زندان شاه بودم . الله و اکبر

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes