انتخابات 10

نیروهای برانداز مسلح----سلطنت طلبان-----مشروطه خواهان-----جمهوری خواهان و نیروهای ملی------نهضت آزادی و ملی مذهبی ها-----افراد کروبی-----افراد خاتمی و مشارکت---مجمع روحانیون---موسوی----رفسنجانی و کارگزاران----جامعه روحانیت و راست میانه رو---رضایی----رهبر---راست رادیکال و احمدی نژاد و سپاه و موئتلفه
1- من طیف سیاسی امروز ایران را به شرح فوق می بینم و از آنجا که خود را متعلق به جمهوری خواهان و نیروهای ملی می بینم طبیعتا نزدیک ترین فرد به خود را در این طیف کروبی می دانم.
2-صفت ممیزه و ممتاز برای هر شغل متفاوت است، به عنوان مثال رئوفت اگرچه برای همه خوب است اما پرستاران و مربیان مهد کودک به این صفت شدیدا نیازمندند. صفات ممیزه و ممتاز برای رییس جمهور مشورت پذیری، شجاعت و صراحت، دید باز و نگرش عام، مدرنیسم، سماجت و پایداری و بسیاری صفات دیگر است که بیشتر آنها در کروبی به مقادیری هست و در دیگران کمیاب تر و نادرتر است.
3-برای نخستین با بعد از انقلاب کروبی نخستین کسی است که با برنامه مدون و تیم ورزیده و حزب و روزنامه وارد عرصه انتخابات شده است...برای من که دلبسته مدرنیسم هستم اینها نکات قوت کمی نیست.
4-اگر کروبی رییس جمهور شود ختم قاعده مرید و مرادی در سیاست این ملک اثبات می شود که دستاورد شگرفی خواهد بود.
5- کروبی خوب یا بدش و زیر و رویش و عملکرد قابل انتقادش بیش از سایر کاندیداها شفاف است.
6- کروبی علیرغم عبا و عمامه اش نظرات پیشرو و مدرن تری ارائه می دهد...این نظرات صرف نظر از اینکه قابل اجرا باشند یا نباشند، قابل تبدیل به یک نوع همه پرسی هستند.

و اکنون بیش از پیش به سخن کرباسچی معتقد می شوم که اگر کروبی رییس جمهور نشود در چهار سال آینده افسوس آن را خواهیم خورد.
احمدی نژاد نماد حفظ وضعیت موجود، موسوی نماد بازگشت به گذشته و کروبی نماد تغیی به سوی آینده است.
کروبی به باور من، تنها نامزد اصلاح طلب این دوره است...برایش و در واقع برای خودمان تبلیغ کنیم.

14 نظرات:

صرف نظر از اینکه با حرفهای شما موافق باشم یا نباشم ولی جدیت شما را در رسیدن به هدفی که تا حدودی دست نیافتنی می نماید تحسین می کنم.
شاید یکی از علل موفقیت شما در دنیای حقیقی هم همین پشتکار است.

آقا کدم تیم قوی؟ 5 نفر هم نمی شن. 5 نفر از کروبی حمایت کردن 995 از میرحسین. خودت رو گول می زنی؟! پیر مرد حرف نمی تونه بزنند. فت فت اش آدم را یاد احمدی نژاد می اندازد. لااقل میرحسین سری در کتاب دارد. جو گیر شدی. تیمش کجا بود؟

سلام آقای گوشزد
راستش من خیلی تلاش می کنم تو محیط دانشکاه..خانواده ..دوستان که نظرها رو متوجه کروبی کنم ولی واقعا گاهی با استدلالات و ذهنیتهاشون به این نتیجه می رسم که تا مردم ما اینن وضع ما فرق نمی کنه..این جوی که نا آگاهانه به دنبال موسوی راه افتاده و جای اینکه موسوی رو ببینه موسوی رو ساخته و هر چه برایش فکت میاری به نحوی توجیح می کنه نمی دونم واقعا توی این فرصت قابل تغییر هست یا نه..حتی برنامه ها و اخبار رو هم دنبال نمی کنن بهترین مصداقشون همین کاریکاتور چشم بند سبز نیک آهنگه

كروبي آدم با ارزشيه ولي اين قبا براش گشاده.

http://www.youtube.com/watch?v=KGQK5nIqRtI

"این کامنت را با ایمیل گرفته ام"
من مدتهاست كه بلاگ شما را ميخوانم ،با دقت و توجه

سوال مهمى برايم پيش آمده كه چرا كسى به نقش محتشمى پور در تصميم گيرى هاى پشت پرده ستاد موسوى فعلى و دولت احتمالى آينده اش ،توجهى نمى كند؟ سابقه سياه وى بر كسى پوشيده نيست و مهم تر اينكه محتشمى پور اكنون هم با افتخار تمام از گذشته اش دفاع و هنوز به آن پايبند است . براى دوستانى كه جوانتر هستند بايد گفت كه محتشمى پور جداى ازايفاى نقش اساسى دراعدام و نابودى مخالفان ،نقشى بسيار پررنگ هم در نهادينه كردن خشونت و شكنجه هاى اسلامى درقوانين اجرايى و زندانهاى اين مملكت داشت .
و تا الان هم بعنوان يكى از پدر خوانده هاى مهم حزب الله لبنان وبنياد گرايان اسلامى در سراسر جهان ،شناخته ميشود و به آن افتخار ميكند. همين سال گذشته در برنامه صندلى داغ تلويزيون ايران در پاسخ به سوال مجرى برنامه كه بزرگترين آرزويتان چيست ،گفت آزادى فلسطين.
من نگرانم كه اينبار مردم حسابى بازى بخورند .خطر كسانى چون محتشمى پور و ابولفضل فاتح بسيار بيشتر از احمدى نڑاد نيست؟
مطلب دوم.
سال ١٣٧٢ يكى از دوستانم در الزهرا درس ميخواند و زهرا رهنورد رئيس آن دانشگاه بود،سيستم كنترل بسيار شديد وتحقير آميز و گاهى مضحك در آنجا حاكم بود و البته بر خلاف دانشگاههاى ديگر كه در آن سالها تا حدودى مراكز مختلف قدرت وجود داشت ،زهرا رهنورد در الزهرا تقريبا حاكم مطلق بود .من از دوستانى كه در اين مورد از ايشان دفاع كردند ،تعجب ميكنم
ممنون خواهم شد اگر اين مطالب را با خوانندگانتان مطرح كنيد
بختيار

"لااقل میرحسین سری در کتاب دارد. جو گیر شدی"
پدربزرگ من هم سری در کتاب دارد، آیا اون هم برای ریاست جمهوری مناسبه؟؟؟
می تونی با مراجعه با سایت رسمی حزبش برنامه های مفصلی که برای هر یک موضوعات اجتماعی سیاسی و غیره داده کاری تیمی اون رو ببینی، حداقل وقتش رو برای بسن پارچه سبز هدر نداده.
جوگیر هم کسانی شدند که فکر می کنند فقط می شود با رنگ پاشی و پوستر آویزون کردن می شه تغییرات ایجاد کرد.

"پیر مرد حرف نمی تونه بزنند."
...
عزیزم میخوای سفارش بدیم آبراهام لینکلن بسازن واسه انتخابات بعدی؟!
انگار یادت رفته اینجا ایرانه؟ شورای نگهبان داره! هزار تا فیلتر و این چیزا هست که باید ازش رد بشن!
ظواهر رو بذار کنار.
با برنامه و حساب شده رای بده نه از روی احساسات...
کاوه

موسوی و کروبی هر دو مثل هر دو انسان دیگری نقاط مثبت و منفی دارند. آرمانهای من مثل شما آقای دکتر گوشزد بیشتر به سمت کروبی است اما فکر میکنم موسوی یک مقبولیت عامه و آرامشی دارد که آهسته برو و همیشه برو خواهد بود.

سلام دكتر عزيز

براي بار هزارم!!

لطفا طرفداران آقاي كروبي خيلي جوگير نشوند.در دفاع از كروبي و بدگويي از موسوي آنقدر تند نرويد كه اگر كار به دور دوم كشيد در خانه بمانيد و محمود جان را دوباره رييس جمهور كنيد.من بعنوان يك طرفدار كاملا جدي موسوي آمادگي دارم كه حتي اگر بر خلاف تمام نظرسنجي ها آقاي كروبي به دور دوم رفت با تمام ايرادهايي كه به ايشان دارم و امكان تحقق وعده هاي مفصل( و بعضا خارج از توان قانوني رييس جمهور )ايشان را غير ممكن مي دانم به ايشان راي دهم و با همين تلاشي كه براي موسوي مي كنم براي آقاي كروبي هم تلاش كنم.چون هدف اين است كه آقاي احمدي نژاد ديگر رييس جمهور نشوند.اميدوارم شما و همفكران شما اين موضوع را كاملا درك كرده باشيد كه نه موسوي رقيب كروبيست و نه كروبي رقيب موسوي .احمدي نژاد رقيب هر دوست.

http://www.kalemeh.ir/vdcd.50n2yt0xoa26y.html

جناب امیر، برای ده هزارمین بار
لطفاً شلوغش نکنید دوست محترم
احمدی نژاد هیچ خـطری نیست
اونچه خطره اینه که مردم باز بیافتند دنبال دروغهای باند خـاتمی
احمدی نژاد حناش بین اصولگراها هم دیگه رنگی نداره
چهارسال پیش هم اگر در مقابل رفسنجانی که سابقه اش معلوم و مورد تنفر بود قرار نمی گرفت محال بود برنده بشه
کیانوش

امیرجان
با اجازه امشب توضیح می دهم چرا که فردا هم تعطیل است و لازم نیست سر کار بروم.

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes