انتخابات 5

من بین 4 کاندیدای موجود به مهدی کروبی رای می دهم.
دلایلم را بعد از آنکه نتیجه تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان اعلام شد به آگاهی می رسانم.

13 نظرات:

اه اه کروبی با اون قیافه و حرف زدنش
دو تا کلمه آزادی آزادی کرده حالا می خواد همه را با این دو تا کلمه گول بزنه.
آیدا از اصفهان

خيلي جالبه.نظر شما محترمه ولي كمي به حرف و كاره و سابقه كروبي دقت كنيد.


كروبي 2-3 هفته پيش از تغيير قانون اساسي صحبت كرد.كاري كه نه قانونا و نه عملا قادر به انجام اون هست و ظاهرا ديروز يا پريروز حرفش رو پپس گرفت و گفت كه به قانون اساسي وفاداره.در حاليكه موسوي از ابتدا گفت به قانون اساسي وفاداره.

كروبي گفت من با نظارت استصوابي مخالفم و انتخاباتي كه بر اين اساس انجام بشه زير بار برگزاريش نمي رم. در حاليكه خود ايشون در زمان انتخابات مجلس هفتم كه اكثر دوم خردادي ها رد صلاحيت شدند استعفا كردند تحصن كردند و نهايتا انتخابات رو تحريم كردند كانديد شد استعفا نكرد از كانديداتوري انصراف نداد تحصن نكرد انتخابات رو تحريم نكرد براي خودش تبليغ هم كرد و صد البته راي هم نياورد!!!
در مقابل موسوي ميگه كه با نظارت استصوابي مخالفه و معتقده كه ((همه قوانين)) در صورتي كه مردم بخواهند فابل تغييره اما تا زماني كه اين قانون هست من اون رو اجرا مي كنم.

كروبي ميگه من در مقابل حكم حكومتي مي ايستم اما يادش رفته كه خودش اول بار در زمان تغيير قانون مطبوعات نامه رهبري رو حكم حكومتي اعلام كرد و بناي مجلس ششم رو با اين كار ريخت.
در مقابل موسوي ميگه من حكم حكومتي رو قبول ندارم اما خوب مجبورم اجراش كنم.

خود شما قضاوت كنيد كي داره چاخان مي كنه؟اين رو مي دونم كه ما انتخابهاي ايده آلي نداريم ولي در تحيرم كه شما چطور بين دو تا آدم كه يكيشون نا توان و خالي بنده و ديگري نا توان و راستگو هست خالي بنده رو انتخاب مي كنين؟!قراره ما خودمون رو گول بزنيم؟

گذشته از اون موسوي بالخره يه دوره مملكت رو اداره كرد بدون اينكه حاشيه داشته باشه حاج آقا كروبي مملكت ادراه نكرده كمترين شايعه دور و برش صيغه كردن زن شهدا بود و پول گرفتن از شهرام جزايري.

كروبي دفعه قبل كانديد شد و تا آراي شهرهاي بزرگ رو نخونده بودن دوم بود.اضافه شدن آراي شهرهاي بزرگ به كل ارا نتيجه رو تغيير داد و اين اتفاقا با خواب صبحگاهي ايشون مصادف شد و باقي قضايا.نتيجتا جوگير شد و فكر كرد واقعا خبريه .يادش رفت كه فقراي زيادي توي اين مملكت هستند كه به 50000 تومان دلخوشند نه به دموكراسي يا مفاهيم ديگر.يادش رفت كه بعد از زبون درازي به رهبر روزنامه اش مجبور شد براي صاف و صوف كردنش چهار سال به پر و پاي اصلاح طلبا و خاتمي بپيچه.

كروبي بدرد اصلاحات در ايران مي خوره اما بدرد رييس جمهور شدن نمي خوره.

از شما تعجب مي كنم.اگر چهار تا بچه از شعارهاي رنگ و وارنگ امروز كروبي شارژ ميشن از شما انتظار ميره بر مبناي عقل و منطق تصميم بگيرين نه خالي بندي .

يادتون رفته چهار سال پيش كه از كروبي پرسيدند چرا وعده پولي ميدي گفت بايد يه چيزي بگم كه مردم حال كنند؟!يادتون رفت وقتي براش حساب كردن كه نميشه نفري 50000 تومان ببخشي گفت مرحوم امام هم مي خواست آب و برق رو مجاني كنه موفق نشد من كه از ايشون بالاتر نيستم؟!!

دوست عزیز
خیلی از شما ممنونم.
من اگرچه همه این موارد را می دانستم اما دنبال لیست مدون کارهای کروبی بودم تا در نوشته بعدیم توضیح دهم که چرا علیرغم چنین سابقه ای می خواهم به او رای بدهم.

دوست عزیز
خیلی از شما ممنونم.
من اگرچه همه این موارد را می دانستم اما دنبال لیست مدون کارهای کروبی بودم تا در نوشته بعدیم توضیح دهم که چرا علیرغم چنین سابقه ای می خواهم به او رای بدهم.

من با شما موافقم.اگر کسی بتونه کاری انجام بده کروبیه نه موسوی.

آره. چیزی که برای من قابل احترامه تو کروبی اینه که فهمیده باید دنبال خواسته‌های مردم باشه تا رای بیاره (نمی‌گنم بهشون اعتقاد داره یا نه یا می‌تونه بهشون عمل کنه یا نه).
موسوی عملا شعارش اینه که همینه که هست... یا به من رای بدین یا رای ندین احمدی‌نژاد میاد.

نه نيما جان اينجوري كه شما ميگي نيست.اينو ببين:
http://www.mowj.ir/ShowNews.php?6593

موسوی قبل از هارت و پورت کردن در مورد حقوق بشر خیلی بهتره که جواب اون ۶تا سوال توی دانشگاه بابلسر رو بده. بعدش هم من خیلی دوست دارم بدونم چرا با اصلاح قانون اساسی مخالفه؟ چرا فکر می‌کنه بسیج باید تو انتخابات شرکت کنه؟ چرا از ولایت فقیه دفاع می‌کنه (نمی‌گم حمله کنه ولی حالا دفاع هم نکنه دیگه)؟ چرا به خاطر اون خانوم بی‌ادب پاچه‌ی ابراهیم نبوی که داره ازش دفاع می‌کنه رو می‌گیره؟ چرا یه مشت مشارکتی که فقط دنبال پول و قدرتن رو جمع کرده دنبال خودش؟ چرا صبر کرد بعد از خاتمی گفت میاد؟

اینها که حرف روی کاغذ است.
در عمل یکی مثل موسوی حتی قبل از رییس جمهور شدنش مانع حرف زدن کسی مثل مهندس سحابی در نشست احزاب می شود و نهایت هنری که به خرج می دهد این است که کسانی را که خواهان تغییر قانون اساسی هستند کافر نمی داند اما کروبی اعضای ستادش از کرباسچی گرفته تا عبدی و باقی مدتها در همین نظام به خاطر مخالفت با ناراستی ها زندان کشیده اند.
موسوی حتی حاضر نیست با بسیاری از این افراد ملاقات کند مبادا که برایش دردسرساز شود.

من نظرم این است که کابوس احمدینژاد آن قدر وحشتناک است که باید به هر کسی رای بدهیم که مانع انتخاب مجدد او شود. همین دلیل بود که سری پیش من و خیلیهای دیگر به هاشمی رای دادیم و آن موقع خیلی شک داشتیم اما الان می بینیم که کار درستی بوده است، هر چند بیفایده.

الان هم به نظر من باید ایده آلهایمان را کنار بگذاریم و به کسی رای بدهیم که بیشترین شانس شکست احمدینژاد را ایجاد می کند. حتی اگر آن فرد محسن رضایی باشد.

احمدینژاد چاله ای است که چاهی بزرگتر از آن یافت نمی شود.

به همین خاطر من به موسوی رای می دهم چون به نظرم شانس بهتری از کروبی برای رای آوردن دارد.

دوست عزیز
در مرحله اول بهتر است به هر که دوست داری رای بدهی چرا که تفاوتی نمی کند که به میرحسین یا به موسوی یا حتی به رضایی رای بدهی و در هر حال (نصف به علاوه یک) را از احمدی نژاد می گیری.
اگر در مرحله دوم کروبی یا موسوی بالا آمدند آن وقت می توانی به یکی از آنها رای بدهی.
بنابراین بهتر است در مرحله اول از آن که به نظرت بهتر است به نفع کسی که به نظرت رای می آورد نگذری.

حالا اگر اومد و انتخابات در دور اول با پراكندگي آراي كروبي و موسوي به برد احمدي نژاد ختم شد مي خواهيم چكار كنيم؟!!آدم عاقل بهتره كار رو از اول اصولي انجام بده.شما كه اصفهاني هستي ديگه چرا؟!شما كه حساب كتاب بلدي؟

دوست عزیز
احمدی نژاد برای برد در مرحله اول نیاز به نصف آرا به اضافه یک رای دارد
بنابراین فرقی ندارد که شما به کروبی یا موسوی و یا حتی رضایی رای بدهی چرا که در هر حال شانس نصف به علاوه یک را از احمدی نژاد می گیری.
بنابراین با خیال راحت برو و به کروبی رای بده!

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes