آرزوی بهبودی برای یک دوست

روبروی مانیتور نشسته ام و چیزی می خوانم و می خندم.
خانمم می پرسد: دیگه چه خبر شده...دختری اومده تعریفت رو کرده که داری ذوق می کنی!؟
پسرک از آن طرف اتاق بدون اینکه بداند قضیه چیست به جای من جواب می دهد که حتما دوباره داره وبلاگ بلوچ رو می خونه!... و درست می گوید.
همین الآن از طریق مانی خان مطلع شدم که عبدالقادر بلوچ نازنین در بیمارستان بستری است.
وبلاگ بلوچ جزء وبلاگ هایی است که من از یک "واو" ش نمی گذرم...به روانی نسیم اردیبهشت .
شخصیت مهربان و دوست داشتنی اش به همراه روح آزاده و دید باز و قلم شیرین و توانایش مانع از آن می شوند که کسی از آن حوالی بگذرد و مدهوش آن رایحه دلنواز نگردد.
آرزومندم که زود بهبود یابد و هر وقت توانست برگردد به دنیای مجازی...
ما هم مثل بچه های مهد کودک منتظرش هستیم.


مرتبط:

دوست گرامی ندیده‌ام آرزوی سلامت‌ات را دارم

بلوچ

16 نظرات:

دوست عزیز در روایات شیعی تاکید زیادی بر استفاده از نوره شده که هفتاد بیماری و بلا را از مسلمین دور می کند و موجب سلامتی و افزایش نور دیده می شود. بد نیست اگر با ایشان در ارتباط هستید نوره ای برای معالجه به ایشان تقدیم کنید.

آن پی نوشت مطلب قبلت را تازه دیدم.
خدا بود!
باید برای مادرم بخوانمش!!

بسلامتی عبدالقادر بلوچ

عبدالقادر بلوچ با یک فنر اضافی وارد میدان شد
امروز دکتر ها به قلب، یعنی رگهای قلب بلوچ یک مدال به شکل فنر دادند که بقول خود بلوچ از امروز جهشی عاشق بشه

بلوچ هم رسما با عمل قلبی که انجام داد به جرگه طنزنویسان پیوست قبلا هادی خرسندی و اخیرا ابراهیم نبوی طنز نویسی خودشان را که با با استرس همراه است ثابت کرده بودند

بلوچ قبراق و سر حال در منزل دوران مرخصی استحقاقی را میگذراند وبه من ماموریت داده شما را از خوشحالیش خبر دار کنم

سلام. من هم برای این مرد نازنین آرزوی سلامتی دارم. اگر ایمیل ایشان را بدهید ممنون میشم. چون من مدتهاست که با ایشان کار دارم و ازشون آدرسی ندارم. ( وبلاگشون رو هم مدتهاست نتونستم باز کنم!) البته کارم هم جنبه تشکر از ایشان را دارد. به هر حال اگه بتونید که لطف بزرگی کردید.
اگه نتونستید هم که فقط بهشون بگید مهتاب از ته قلبش براتون آرزوی سلامتی میکنه.
شاد باشید

براي سلامتي شون از ته دل دعا ميكنيم.

http://www.pezeshki.net/fa/index.php?option=com_content&task=view&id=448&Itemid=116

دكتر جون اين كامنت به پست ربطي نداره. فقط مي‌خواستم نظرت را بدونم.

يك چيز عجيب بگم. من و زنم هر دو از خانواده محترم و اصيل و سالم و بسيار تحصيل‌كرده‌اي هستيم. زنم را هم خيلي دوست دارم. خودم و زنم هم هر دو آدم‌هاي بسيار نجيب و با عفت و مبادي ادبي هستيم. به جز زنم با هيج كس ديگري هم چه قبل و چه بعد از ازدواج رابطه نداشته‌ام. رابطه 6ي ام با زنم هم معمولي است.

اما:

چند سالي است كه عجيب دوست دارم كه زنم با مردهاي غريبه كه خوش‌تيپ و سالم باشند يك 6 حسابي داشته باشد. حتي دوست دارم او را در حالي كه اين كار را مي‌كند ببينم. دوست دارم كه در محيطهاي بيرون زنم لباس باز بپوشد و حتي استريپ كند. (البته همه اينها با يا جلو مردهاي غريبه و نه آشنا كه سالم و آدم حسابي باشند). ما در خارج ايران زندگي مي‌كنيم و بچه هم داريم.

طبيعتاً اين موضوع را زنم نمي‌داند. اگر مي‌دانست فكر مي‌كرد من ديوانه شده‌ام. خودم اصلاً نمي‌دانم چرا چنين حسي دارم.

نظر شما چيست؟

جناب دکتر با احترام و مهر فراوان. از اینهمه لطف و مهر تو روی تخت بیمارستان خبر شدم. انرژی فراوانی گرفتم.من مدیون تو خانم و پسرک هستم. مهتاب گرامی مدتهاست از تو بیخبر و در واقع نگرانم. آدرس ایمیل من:
balouch.abdolghader@gmail.com
هست

گوشزد جان!

شرمنده والا. کلی ایمیل جواب ندادم و حسابی بدقول شدم. کاش باز اینورا بیایید، بریم این بار حسابی کال گپ بزنیم.

چرا اینقد کم می نویسید خوبین؟

جالبه من هم مدتيست همچين حسي دارم! (صكص همسرم با ديگري)
43 ساله
صادق

از ناشناس اول به ناشناس دوم:

اين دكتر گوشزد كه به ما نوبت نمي ده، پس خودمان در حالي كه توي اتاق ويزيت نشسته ايم يك فكري براي خودمان بكنيم.

من اصلا واقعا نميدانم اين احساس واقعي است يا فقط يك رويا است. يعني اصلا نمي دانم اگر زنم واقعاً بخواهد اين كار را بكند چه احساسي به من دست مي دهم. حتي جرات ندارم كه در مورد اين احساس با خودش صحبت كنم.

خودم چند دليل براي اين احساس را محتمل مي دانم ولي واقعاً در خصوص هيچكدام مطمئن نيستم:

- اثر ديدن فيلم هاي 6سي كه در آن زن هنرپيشه كارهاي ايده آل شما (مرد تماشاگر) را انجام مي دهد و شما ناظر سوم هستيد. بعد همان ايده آل را روي زن خودم تصور مي كنم. دليلي كه اين را مي گويم اين است كه روياهاي من در خصوص زنم با مردان خوش هيكل، خوش تيپ و خوش معامله است (گاهي به طور همزمان با بيشتر از يك نفر مثل همان فيلم ها).

- ضعف خودم در انجام اين عمل به صورت صحيح با همسر. زن من هميشه مي گويد از رابطه اش با من كامل راضي است و چيز بيشتري در اين خصوص نمي خواهد. اما شايد من از عملكرد خودم راضي نيستم و شايد احساس عدم رضايت زنم را حس مي كنم (عليرغم ظاهر وي به رضايت) و دلم مي خواهد كه كس ديگري اين كار را به آن صورت كه خوب است با او انجام بدهد.

- شايد من هم دوست دارم كار متقابل را با كس ديگري انجام دهد و اين قضيه را فرافكني مي كنم. البته به صورت خودآگاه من خيلي احتمال نمي دهم و چنين نياز يا تمايلي را در خودم متوجه نشده ام. اما شايد به صورت ناخودآگاه چنين چيزي درست باشد.

- دلايل ديگري كه نمي دانم!

چند نكته:

- من زنم را واقعاً دوست دارم ولي از رابطه 6ي ام با او اصلاً راضي نيستم (كيفيت و كميت). اشكال را هم بيشتر از طرف او مي دانم كه ظاهراً كمي سردمزاج است. شايد هم سردمزاج نيست و در واقع از روش و كيفيت كار من لذت نمي برد.

- من هيچوقت مفهومي به نام غيرت را درست درك نكرده ام. شايد يك خورده زيادي روشنفكر هستم.

متاسفانه بايد اين فانتزي جنسي را در سينه حبس كنيم!چرا كه حتي با وجود رضايت همسرمان باز هم عدم اعتماد و اطمينان از طرف مقابل در اين شرايط حاكم است!
صادق

سلام. من هر کامنتی که می دهم ارسال نمیشه.
parvaazkon.blogfa.com

سلام. من هر کامنتی که می دهم ارسال نمیشه.
parvaazkon.blogfa.com

Natural Gas as the source of energy in your appear as B & Q has more than 40 stores [url=http://www.burchjp.com]トリーバーチ[/url]Tigre lgalement distribu en France All of dwelling envelope 312 Explanatory [url=http://www.burchjp.com]トリーバーチ 靴[/url]seat covers that are easier to clean and can host to starting point and according to http://www.burchjp.com[/url] brown tan or cinnamon fur For the most part protection simply because it holds your

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes