خیار تخمی

ظاهرا بلاگر دارد سر به سر من می گذارد.

مطلب از زنده رود مانده به جا آب مرده ای با کامنت ها و مصارع ثانی! پریدند و رفتند.

این رباعی را که به سبک امام راحل سروده ام تقدیم می کنم تا بعدا یک خاکی به سر کنم!

فاطی عسل و قند و شکر شیرین است.

زرافه دراز و کرگدن سنگین است.

دیشب دو سه تا خیار تخمی خوردم

شعرم به همین سبب کمی تخمین است!

راستی کسی می داند که مطالب اینچنینی سبب سلب امنیت روانی جامعه می شود و نویسنده اش مهدور الدم و مفسد فی الارض هست یا نه!؟

من فکر می کنم که اگر امنیت روانی جامعه ای با چنین مطلبی سلب شود یحتمل کرم از خود درخت است...



پی نوشت:




به نظر نمی رسد که وبلاگ نویسان به خوبی متوجه اهمیت طرح مجلس برای مفسد فی الارض دانستن وبلاگ نویسانی که محتوای وبلاگ آنان الحادی یا غیر اخلاقی است شده باشند و یا اگر شده اند به شیوه مرسوم "مشمول من نمی شود" نسبت به اهمیت آن تجاهل می کنند.


این بند در این طرح به همراه مواردی آورده شده است که در حال حاضر هم برای بسیاری از آنها حکم اعدام در نظر گرفته می شود. (جرایمی چون آدم ربایی و تجاوز به عنف) ولی حداقل به صورت علنی تا به حال کسی به علت الحاد یا نمایش تصاویر پورنو در وبلاگ به صورت قانونی محاکمه و اعدام نشده است.


به باور من منظور اصلی فقط تصویب همین بند است و برای رد گم کردن آن را در میان چند بند دیگر پنهان کرده اند.
با تصویب این طرح بعد از این باید برای هر وبلاگ نویسی که به طور "کاملا قانونی" به اعدام محکوم می شود دنبال وکیل بگردید که ثابت کند منظور موکلش از فلان جمله چه بوده و چه نبوده و فلان عکس کاملا پورنو نیست.
همانطور که نیک آهنگ نوشته است این طرح با تفسیر و تاویلش فرصت مناسبی را در اختیار کسانی قرار می دهد که در دنیای مجازی هم رقبا را بر نمی تابند





بالاترین

8 نظرات:

در بلاگ نیوز لینک شد

hokme shoma mesle salman roshdi ast va shoma mahdredam va mosedo fel arz hastid ,

خب بنده خدا برو از تو گوگل ریدر کپی کنش اینجا!

دوست عزیز
کردم...نشد!
اصولا از وقتی ادیتور کیمیا کار نمی کند مطلب نوشتن و ادیت کردن بسیار سخت شده است.
نمی توانم مطالب را در خود بلاگر به صورت پاراگرافی بنویسم.
لایو رایتر هم راست چین ندارد (حداقل مال من راست چین نمی شود) و دیروز در حالی که سعی می کردم به لطایف الحیل گولش بزنم و مطالبم را با او به وبلاگ بفرستم پست قبلی با کامنت هایش دود شدند و به هوا رفتند.
در گوگل ریدر تا جایی که من می دانم کامنتها دیده نمی شوند...خود مطلب را هم که من در هارد کامپیوترم دارم بنابراین حوصله ندارم که یک ساعت دیگر برای مرتب کردن آن صرف کنم و شاید هم در این بین بقیه مطالب از بین برود.

نویسنده‌ی وبلاگ هفت شهر عشق از من خواسته‌اند پیام زیر را برای شما بفرستم.

Alichi(2008-07-04 08:17:27): سلام. با پوزش و تشکر مجدد، چون ازاين‌جا بخاطر فيلتر بودن ارسال کامنت براي گوشزد ممکن نيست اگر فرصت کرديد به آدرس زير به نويسنده‌ي گوشزد يک‌جور يادآوري کنيد که جواب شعر ايشان را نوشته‌ام در هفت‌شهرعشق ببيند. البته از اصفهان خبردادند که آب زاينده رود دوباره باز شده و شعر دومي هم زيرش نوشتم ممنون http://gooshzad.blogspot.com


ازاين‌جا به دلايل مختلف که مي‌دانيد نمي‌شود با فيلتري‌ها مثل گوشزد يا ميداف و بعضي ديگر تماس گرفت. در گوگل ريدر مي‌شود خواند ولي نمي‌شود کامنت نوشت

Alichi (2008-07-04 08:22:03): چند روز است در خيلي از شهرهاي ايران بخصوص غرب و جنوب گرد و خاک در هوا پراکنده است و همه‌جارا قشري از خاک پوشانده حتا در شيراز وضع هوا بسيار بد و گرد و خاک زياد است. شعري هم براي گرد و خاک عرب‌ها در علکي گذاشتم

;
کاش نشانی خودت یا هفت شهر عشق را می گذاشتی

پیداش کردم...مرسی

شما با این شعرتان به امام که در هر حال رهبر روحانی ایران بوده اند و مورد احترام ایرانیان مذهبی هستند به نوعی بی احترامی کرده اید...مسخره کردن اشعار عرفانی ایشان برای من هم که مذهبی نیستم قابل قبول نیست.

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes