پرسش مردانه...پاسخ زنانه

مدتهای مدیدی است که من قصد داشته ام این مطلب را بنویسم ولی از ترس عیال که تهدید کرده است که اگر این "چرت و پرت ها" را بنویسی به دادگاه دادخواست طلاق می دهم و نیز حجب و حیای ذاتی دست نگه داشته ام.


اما پس از سکسی نویسی شاخه نسوان پیشرو در وبلاگستان روی من هم باز شد ...ترس عیال هم که بیست سال است هست و این چرت و پرت ها نیز همچنین و آن دادخواست هم قس علی هذا!


و اما اصل ماجرا:


سالها پیش که دانشجو بودیم روزی با یکی از دوستان عیال بحث می کردیم و من طبق معمول رشته صحبت را به دست گرفته بودم و اظهار می کردم که


" مردان اگر زن مطلوب و قابل قبولی (از نظر زیبایی) ببینند که حاضر باشد با آنها سکس کند و هیچ ترس از قانون یا آبروریزی برایشان وجود نداشته باشد در این کار درنگ نمی کنند ولی زنها حتی اگر مرد خوش تیپ و جذابی ببینند حتی اگر هیچ بیم از افشای رابطه آنها را تهدید نکند به ندرت حاضرند که با او سکس کنند مگر آنکه قبلا عاشقش بشوند یا حداقل تا حدی از او خوششان بیاید".


به عبارت دیگر برای مردان عشق پیش نیاز سکس نیست ولی عشق در بیشتر زنان پیش نیاز سکس است.(البته واضح است که تن فروشان از این قاعده مستثنا شده اند)


دوست عیال در مخالفت با این فرضیه من سخنرانی مبسوطی کرد و در پایان برای آنکه مرا کاملا مجاب کند گفت:


من خودم اگر هیچ ترس قانونی یا آبروریزی وجود نداشت حاضر بودم که با هر مرد جذابی حتی خود تو سکس کنم.


بنده که در حضور عیال دستپاچه شده بودم با پته پته گفتم:


اگر واقعا فرضیه ات درست بود و آن را قبول داشتی هیچوقت در حضور عیال این حرف را نمی زدی!


عیال هم، همانطور که انتظار می رفت، پایش را از خانه ما برید!


حتما تصدیق می فرمایید که این سوالی نیست که در کوچه و خیابان و مطب و مهمانی بتوان از بانوان و دختران پرسید اما هنوز پس از بیست سال کنجکاویش با من است که آیا اگر مردی را ببینید که از نظرتان جذاب و قابل قبول است و نه تنها رابطه جنسی با او فاش نمی شود بلکه هرگز او را مجددا ملاقات نخواهید کرد آیا حاضرید که در صورتی که از شما تقاضا کند با او سکس داشته باشید؟


لطفا نام مستعار، سن و محل اقامت(داخل یا خارج ایران) را بنویسید و اگر تجربه این چنینی هم داشته اید ذکر کنید.

لینک در بالاترین

پی نوشت1:

می گویند مردان از راه چشم عاشق می شوند و زنان از راه گوش!

پس شاید در هر دو جنس، عشق پیش نیاز سکس باشد ولی در مردان این عشق به چشم بر هم زدنی حادث می شود و در زنان به اندازه معاشرتی زمان می برد!

پی نوشت 2:

دوستان متعددی از من سوال می کنند که منظور تو از طرح این پرسش ها چیست.

در یک جامعه مدرن و آزاد رفتار اکثریت مهمترین ملاک نرمال بودن رفتار فرد است ولی در جوامع مکتبی و ایدئولوژیک ملاک نرمال بودن رفتار فرد میزان انطباق این رفتار با ملاک هایی است که مکتب به عنوان نرمال تعیین کرده است.

وقتی در جامعه ای زندگی می کنی که ملاک های رفتار نرمال را ایدئولوژی تعیین می کند و "فرهنگ خوب و بد" حکومت به جامعه تحمیل می شود، کم کم مرزهای رفتار هنجار و ناهنجار به هم می ریزد و نمی توانی متوجه شوی که کدام رفتارت طبیعی (مطابق با رفتار اکثریت) و کدام رفتارت غیرطبیعی است، کدام رفتار از کدام رفتار ناهنجارتر است و اولویت ها کدام است؟

این بحث ها به من که در چنین جامعه ای زندگی می کنم کمک می کند که طیف رفتار نرمال را با نظر سنجی هر چند محدود بسنجم و بدانم که مثلا در این جامعه "خیانت در زناشویی" تا چه حد رواج دارد و با جوامع ایرانیان خارج از کشور تا چه میزان مشابهت دارد.

در چنین جامعه ای که زخارف دنیوی از نظر مکتب بی ارزش است آیا مردمان تا چه حد به دنبال مادیات هستند؟

در جامعه ای که اخلاق حکومتی به شدت ترویج می شود پایبندی مردمان نسبت به آن تا چه حد است؟....

می دانم که تکیه بر جامعه محدود اینترنتی بسیار گمراه کننده است و برای همین هم هست که از هر پستی نتیجه گیری آماری نمی کنم اما همین که در این جامعه کسانی هستند که شبیه من می اندیشند این قوت قلب را به من می دهد که رفتار من حتمالا هنوز در "طیف نرمال" قرار دارد و "ملاک های مکتبی رفتار نرمال" هنوزاز سوی قسمتی از جامعه پذیرفته نشده است.


109 نظرات:

.my answer is "yes" definitely
name: Mania
age:27
location: Norway

"نه به هیچوجه"
اینکه از مردی خوشم بیاید دلیل نمی شود که بخواهم لجام از غرایزم بردارم هر چند به قول شما بیم از آبروریزی نباشد ولی در هر حال خاطره و عذاب وجدانش همیشه با من خواهد بود.
24 ساله از تهران

عجب سوال جالبی
این همیشه سوال من هم بوده است
چرا دخترها دنبال پسرها راه نمی افتند و به آنها متلک نمی گویند و در تاکسی بدنشان را به پسرها نمی مالند .
آیا واقعا آنها میل جنسی خود را کنترل می کنند یا اصلا چنین میلی با نگاه کردن در آنها ایجاد نمی شود.
من پیگیر این بحث خواهم بود.
مرد
35 ساله
ایران

good question, but i think the answer really depends on the cultural norms people have brought up with (which is different between men and women, even if they are growing up in the same society).

but from an evolutionary point of view it is true that females are poised to be more picky in selecting a partner, since in human race mating is more costly for females than males.

Mohammad

عارضم به حضورتان که الیزه هستم 20 ساله ساکن تهران
اگر مردی را ببینم و برایم جذاب باشد، یعنی جذابیت جسمی و روحی اش در حدی باشد که من را به خوابیدن با او تحریک کند و شرایط هم مساعد باشد فکر نمی کنم خودداری کنم. مساله ی مهم این جا میزان جذب شدن است و این که جذابیت طرف باید حتمن معنوی هم باشد (شاید چیزی که شما از آن به خوش آمدن تعبیر می کنید) یعنی با خود برد پیت هم اگر ابلهی بیش نباشد فکر نکنم بخواهم بخوابم. این که طرف را دوباره ممکن باشد ببینم یا نه فکر نکنم خیلی مهم باشد، مگر این که عضو جمعی باشد یا اکیپی که حس کنم دوباره دیدنش Uncomfortable ام خواهد کرد .. ولی در کل فکر کنم One night stand جذابیتش بیشتر باشد.
ممنون که این بحث را راه انداختید! بدجوری با آن اهداف روایت زنانه ی ما مطابقت دارد!

ها نکته ی بعدی این که اگر جذابیت کافی باشد حتا ممکن است خودم پیشنهاد سکس بدهم! الزامن منتظر پیشنهاد طرف نخواهم ماند. این یک قلم را هم یک بار انجام داده ام.

aslan hazer nistam ba kasi ke hich ehsasi be man nadareh ya man kesheshi gheir az khesheshe jesmi nesbat behesh nadashte basham sex konam. ino ham begam... ke hatta hazer nistam dar fantezi hayam ham be kasi ke doosesh nadaram fekr konam..
morvarid, iran, 29 saleh

کاملا حاضرم و جهت اطلاع سیما خانم اصلا نه تنها عذاب وجدان نمی گیرم بلکه حتی اگر این کار را نکنم ممکن است همیشه خودم را بابت این قصور سرزنش کنم.
21 ساله
اروپا

خیلی هم دلتون بخواد.. دخرته اومده میگه اگه جذابیت های جسمی و روحی.. جمع کنید لطفآ..

همین که مرده راضی بشه با شما بخوابه کلی هنره

دکتر به این وقیحی ندیده بودم

کاملا موافقم که دوست داشتن پیش نیازه سکسه. البته نه حتما عضق.میتونه یه دوست داشتن ساده هم باشه.به هر حال یه جور وابستگی.موضوع اصلا عذاب وجدان نیست.برام غیر قابل تحمله که با هر کسی بخوابم چون برای خودم سکس مقدسه و فکر میکنم هر کس لایقش نیست.
16 ساله
ایران

نه من حاضر نیستم با کسی که فقط جذابه بخوابم. بُعد عاطفی ِ قضیه خیلی برام پر رنگ تره.
25 ساله، تهران.

Yes
nazi,
,31,London
also I am a married mum

خیلی بستگی به آدمش داره.
یعنی مثلا ممکنه در یک مهمونی پسری رو ببینم که خیلی خوش تیپ باشه و چند ساعتی با هم آشنا بشیم و بتونم بهش اعتماد کنم و بعد هم شرایطش پیش بیاد چرا که نه؟
ولی همین آدم اگه تو تاکسی کنارم بشینه و حتی چند کلمه هم حرف بزنه و مودب و با نمک باشه ولی ده دقیقه بعد که خواستم پیاده بشم بهم پیشنهاد بده یک چک می زنم تو گوشش!
خاطره
18 ساله
تهران

dokhtar 22 sale..masale ine ke bale zanha ham age farhangeshun ja oftade bashe barashun mikhaban...ama in be in dalile ke zanha har marde jazabi ke mibinan asheghesh mishan :)) yano osulan mardha agar be yek zane ziba o sexy negah mikonan o deleshun sex mikhad zanha ham barashun in etefagh miofte o esmesh ro migzaran ashegh shodan

بنده 24 سال دارم و از اروپا میباشم و تا اون موقعی که تهران بودم بله...یه بار یه پسر دیدم که خوب همه جوره به دلم نشست...3کصی ترینی بود که دیده بودم تا اون موقع و خودم هم پیشنهاد دادم...الان هم تا زمانی که تنها باشم اکی هستم و میتونم رابطه بذارم اگه خوشم بیاد از یه پسری ولی بعد ازدواج یا وقتی دوست پسر دارم نه اصلا ... حتی اگه خیلی دلم بخواد هم سعی میکنم فراموش کنم...نعهد و وفاداری برام مهمه...و من هم مثل بقیه کلا رفتار و تیپ و اینا رو هم توجهم رو جلب میکنه نه این که تو خیابون که دارم میرم از یکی خوشم بیاد و برم بگم بیا امشب رو با من باش...حیوون که نیستیم!!!

21 ساله ساکن تهران. اگر نسبت به این که قضیه همه جا پخش نمی شود و طرف شعور یک شب خوابیدن را دارد اطمینان نسبی داشته باشم، بله حتماً با کسی که تنها برایم کشش فیزیکی دارد می خوابم. تا به حال هم زیاد پیش آمده. پیش هم آمده که خودم تقاضا کنم.

من 27 سالمه و سه ساله خارج از ایران زندگی می کنم. الآن با قطعیت می گم نه، حاضر نیستم و برای من عشق یا دست کم دوست داشتن پیش نیاز رابطه جنسی هست. چون این تجربه رو وقتی تو ایران بودم، کسب کردم. همون طور که می خواستم، دیگه هرگز ملاقاتش نکردم اما بعد از اون جریان سالهاست کابوس می بینم با یه پیرمرد کثیف و متعفن وسط خیابون به شکل تهوع آوری دارم سکس می کنم! رابطه ام با اون آقای خوش تیپ جذاب همون لحظه لذت بخش بود اما اثر روحی خیلی بدی روم گذاشت. نمی دونم، شاید زنهای دیگه این طوری نباشن، بالاخره آدمها باهم فرق دارن.

zan 35 sal, kharej az iran
tanha jazabiat jesmi kafi nist va baraye khanoomh bangizanande nist, momkene az ye marde khosh tip , ye zan khoshesh biad vali baraye sex, kafi nist, hatm,an bayad az lahaze roohi keshesh dashte bashe

shoma be mabahese sexsi alaghe darid , aya az lahaze sexi ghavi hastid ya zaif. mikham bedoonam in doroste migan kasaee ke kheili az sex harf mizanam, mamoolan sard hastand, dar amal

مرد، 27 ساله، مجرد
زياد برام جذابيت هم مهم نيست، فقط اگه از طرف بدم نياد حاضرم باهاش سكس كنم
اصلا سكس مهمتره تا اينكه از قيافه طرف خوشت مياد يا نه
به نظرم سكسي بودن بدن، مخصوصا باسن و سينه مهمتره

25 ساله از تهران. قطعاً این کار رو نخواهم کرد. تا به حال هیچ مردی برام اون‌قدر جذاب نبوده که بتونم خودم رو در اختیارش بذارم. تا جایی که گاهی پیش خودم احساس می‌کنم که نکنه من مشکل جسمی‌ای دارم! اگر روزی بتونم چنین کاری بکنم باید حتماً اول عاشقش شده باشم. اگر کسی به صرف این‌که خوش‌تیپه به من چنین پیشنهادی بده حالم از خوش‌تیپیش و تمام وجودش به هم خواهد خورد و احتمالاً می‌زنم توی گوشش!! خیلی جالب بود. من همیشه به این فکر می‌کردم که چطور وقتی من بدنم با بدن یک مرد تماس پیدا می‌کنه این‌قدر چندشم می‌شه در حالی که مردها این‌قدر راحت و بدون هیچ چندشی خودشون رو به هر خانمی می‌مالند!!

zan
age 35
location USA
answer: NO..but I wish I could

دکترجان چه بحث شیرینی رو پیش کشیدی..

خدمتتون عارضم که در بین پسرها هم از این دست وجود داره. همین که پیش نیاز یه سکس رو چیزهای دیگه می دونن. هرچند که تعدادشون نسبت به بانوان بسیار بسیار کمتره، اما دقیقا به همون دلیلی اجنتناب می کنن که خانومای اینطوری!

اون هم پیش زمینه ی ذهنی، اخلاقي، وجدانی و ... هستش. بیشتر ریشه در فرهنگ داره.

ببین دکترجان. یه پسر رو در نظر بگیر تو یک خانواده ی مذهبی.. تو سن بلوغ می خواد دستش طرف خود ارضایی بره، هرچند که آخرشم این کار رو می کنه ولی شدیدا احساس گناه بهش دست می ده. من خودم فکر می کردم عموی فوت شده ام، روحش داره با یک نگاه عاقل اندر سفیه بهم نگاه می کنه! D:

حالا نه به اون شوری شور، اما این بانوان که لیست کردی هم با همین پیش زمینه ها هست که اجتناب می کنن. الان که باقی کامنت ها رو خوندم و سعی کردم اخلاقیات و روحیات بانواان محترمه رو کمی تا قسمتی ابری ریشه یابی کنم، بیش از پیش به این نظریه ایمان آوردم.

سربلند باشید. مخصوصا با این پست های شیرین!

من ۳۵ سال متاهل خارج از ایران اگر پیش بیاید و بدونم کسی هم نمیفهمه اره این کار رو میکنم.

بله! صددرصد و قبلن هم پیش آمده و تجربه های لذت بخشی هم بوده است. بیست و پنج ساله و از هشت ماه قبل خارج از کشور زندگی می کنم.

من چهل ساله هستم و در ایران زندگی می کنم . یک بار ازدواج کردم و جدا شدم . الان هم یک پارتنر ماه دارم که البته هنوز تعهد محضری و رسمی نسبت به هم نداریم اما از اونجایی که در چند هفته گذشته دیگه در مورد بودن باهاش برای همیشه (؟ هر چند این مفهوم نسبی یه اما منظور اینکه تصمیم ازدواج داریم ) شش دانگ شدم در حال حاضر اگه شرایطی که ترسیم کردید پیش بیاد حاضر نیستم پا روی تعهدم بذارم اما در گذشته یک بار چنین چیزی رو تجربه کردم . تقریبا سه سال قبل که اتفاقا ان زمان تنها هم بودم و کسی در زندگیم نبود در سفری به خارج از کشور در حین پرواز با مردی اشنا شدم با جاذبه فوق العاده . با تور سفر می کردم و به صورت سینگل . نهایتا در روزهای اقامتم رابطه مون کمی جدی تر شد و خب میدونستم که بعد از سفر او که مقیم کشور دیگه ای بود به کشور محل اقامتش برمیگرده و در روند رابطه داستان به چیزی ختم شد که شما بهش اشاره کردید . بی نهایت لذت بخش و تا این لحظه فکر می کنم اگه یک بار در زندگی درست عمل کردم همون دفعه بوده !! :دی بماند که بعد از گذشت سه سال هنوز هم هر از گاهی تماس هایی داریم به شکل ایمیل و احوالپرسی . او هم الان ازدواج کرده و من هم مطمئنم که نمی خوام دیگه چنین تجربه ای را با او یا هیچکس دیگه تکرار کنم ( به دلیل همان شرایطی که گفتم ) اما خاطره دلچسبی ست که هنوز هم از یاداوریش حس خوبی دارم .

بله. حتماً، اسمش راهم گذاشته امholiday behavior حالا اینکه ممکن است در تعطیلات هم نباشی درست ، اما این پیش فرض که مثلا مدت کوتاهی فقط می بینی اش ، شبیه موقعیت های تعطیلات است.
بیست و شش ساله و کمتر از یکسال است که خارج از ایران ام.(واقعاً فکر نمی کنم رابطه ی معناداری بین زندگی داخل و خارج از ایران -دست کم در سطح شهرهای بزرگی مثل تهران - و جواب این سوال وجود داشته باشد.

32 سالمه و در امریکا زندگی میکنم . امکان نداره بتونم با کسی که رابطه عاطفی ندارم ( یه چیزی بیشتر از دوست داشتن معمولی ) ص ک س داشته باشم... با نظر شما کاملا موافقم لا اقل در مورد خودم!

آدم مذهبی نیستم ولی هیچوقت نتونستم با مقوله س.ک.س آزاد کنار بیام .دلیلش رو بطور واضح نمیدونم. شاید به خاطر اعتقاد به شان انسانی . شاید هم فقط به خاطر شرم. نمیدونم.

من 26 سالمه و داخل ایران زندگی می کنم، با نظر شما موافقم و هرگز حاضر نیستم این کار رو انجام بدم(هرچقدر هم که اون مرد جذاب باشه)و کاری با جنبه مذهبی قضیه ندارم و بیشتر با توجه به مسائل اخلاقی و احساسات خودم(به عنوان یک مونث!) این نظر رو دارم.برای من عشق پیش نیاز صکث! هست.

اگه به آقايون يه هيکله س ک سي نشون بدي بدون سر، با کله اين کارو انجام ميدن بدون اينکه ببينن طرف زيبا هست يا نه. البته من که ميگم با يه سوراخ هم کار تمومه .ولي س ک س براي خانومها يه لحظه خيلي رويائيه .يعني اگه يه هيکل جذاب مردونه بهشون نشون بدي بدون سر اگرم اين کارو بکنن يه سر با يه چهره جذاب تو روياهاشون مچسبونن و کارشونو ميکنن.گذشته از اين تعهد تعهد تعهد که اگه باشه فرقي نميکنه چه زنش چه مردش هيچوقت اين کارو نميکنن.من اگه تعهدي نداشته باشم اين کارو ميکنم.

دکتر جون فدات شم ننه !!! چرا که نه ؟ اگه یارو حاضر بشه من رو با این یال وکوپال نوه و نتیجه داری قبول کنه . من بله رو پیش پیش میگم تو هم صیغه شو بخون خیرش و ببینی . اگه جوون و خوش تیپ هم باشه که دیگه فبها .

من نمیدونم این دوستانی که از بیخ و بن منکر قضیه شدن که حتما عشق براشون پیش نیاز سکس باشه نشده تا حالا اونقدر هورمون هاشون بزنه بالا که حتی در صورت در دسترس بودن یه ادم متوسط هم رضایت بدن . من که زمان هایی بوده اونقدر حالم خراب می شده و می خواستم که ... بی خیال !

age jazabiat ziad bashe fekr konam in karo mikonam bastegi be sharayet dare betore mesal vaghti tu ye mehmuni jai 1 pesari ru mibini ba javi ke unja hast emkanesh hast ke in etefagh biofte!
be nazare man shenakhte maanavi zamaane ziadi lazem dare va rabeteye jensi ba un 2 chize joda az ham vali mokameland! masalan tabiatan kasi ke az nazare jensi baraye man jazabe mano erza mikone! va che behtar ke un shakhs az nazare ravani ham be man nazdik bashe va man doosesh dashte basham! ama malzume ham nistan in 2ta mozoo be nazare man~!

دختر خارج از ایران.
چه گذشته که با آدمهای بیشتری دیت میکردم و چه الان یک رابطه ای، از دیدن یک بدن جذاب لذت می برم و هیچ احساس بدی هم ندارم. و اگر سکسی باشه حتی خودم هم پیشنهاد دهنده هستم.
تجربه هم دارم و همیشه هم با یادآوریش احساس خوبی داشتم.

به نظرم خانمت حق داره از دستت ناراحت بشه.
اگه شوهر من همچین مطلبی رو تو وبلاگ نداشتش بنویسه اولین فکری که راع بهش می کنم اینه که می خواد یکی رو پیدا کنه واسه صکث
سولماز
36 ساله
ایران

man mitarsam taraf mariz basheh, baraye hamin ba kasi ke nemishnasam rastesh mitarsam rabeteh dashtebh basham, shayadam vasvas daram :(
Maral, 28, US

من 17 سالمه و داخل ایران هستم.
فکر نمی کنم حاضر باشم به چنین کاری.حداقل حالا که اینطور فکر می کنم. یعنی برای من عشق لازمه ی به وجود آوردن اون کشش جنس.ی می شه.
نه همینطوری صرف یک نیاز، فعلا که حداقل همچین نیازی ندارم!

من هیچ دختری را بیاد ندارم که در صورت تمایل من , با من نخوابیده باشد.

اولا من اگه جای خانوم شما بودم ناراحت می شدم
به نظر من بخشی از خانمها می تونن سکس به سبکی که گفتین داشته باشن
یه قاعده نمیشه برای همه ارائه داد
همونطوری که آقایون هم با هم متفاوت هستن و به نظر من بیانی که راجع به پسر ها هم نوشتین برای همه صادق نیست
اما درصد زیادی از خانومها نمی تونن اینطور سکس داشته باشن
به خصوص اگه اولین رابطه باشه
اما اگه خیلی پارتنر داشته بوده اند تا کنون اونوقت راحت تر می تونن اینطوری که شما گفتین باشن
لیلا از امریکا 26 ساله

همسر من هم می گن بستگی به پاچه پارگی دختره داره اگه تا حالا سکس نداشته یا سکس با ادمهای مختلف نداشته نمی تونه با دیدن جذابیت یه مرد بره باهاش بخوابه
همسر لیلا!

من ماندانا هستم و ۳۷ سالمه. من ایران زندگی نمیکنم. قطعا اگه مردی رو ببینم که برام جذاب باشه حتما حتما دوست دارم باهاش سکس داشته باشم. این قضیه هم ربطی به اینکه در فرنگ زندگی میکنم نداره. چون ایران هم که بودم ماجرا همین بود. در ضمن اینکه مطمئن هستم که نود درصد دوستانی که دارم همین جواب رو خواهند نوشت. تا حالا چندین رابطه طولانی مدت جدی داشتم. مثلا الان که سه ساله ازدواج کردم. و همیشه کاملا وفادار بودم ولی هر وقت یک مرد جذاب میبینم آرزو میکنم که ایکاش برای یکساعت مجرد بودم!

سلام اصفاهونی محبوب من :)

والله این اصفاهونی محبوب ما جذابه ها واقعا". بنده عکس‌شونو رویت کردم و به چشم خواهر برادری جذابیت خاصی دارن.

(گوشی جان اون شماره حساب رو بعدا" برات می‌فرستم تا وجه رو بفرستی).

خوب این از این.

بعد این‌که تا امروز برام پیش نیامده اون مدلی جذب کس‌ای بشم و اگر هم پیش بیاد با قاطعیت نمی‌تونم بگم محاله اما عزیز خودم از هر مردی تا حالا دیدم سر بوده از هر نظر. (همه با هم: آره تو محشری ... از همه سری ... الخ).

آبرو‌ریزی که این‌جاها معنی نداره مثل مدل ایران پس نمی‌تونم بگم ترس از چیزی جلوم رو می‌‌گیره. ما روزی که تصمیم به زندگی مشترک گرفتیم قرار گذاشتیم که هر وقت هرکدوم‌مون از کس دیگه‌ای خوش‌اش اومد راحت و صریح به اون یکی بگه بابت حفظ احترام طرفین. همین‌ها دیگه.

سند و سال و اینام به خودم مربوطه.

ماچ و خلاصه چاکر برادر دکتر.

doctor sorry, vali fekr konam adame kheili kasifi hasti!!!

اصلا امکان نداره این کار و بکنم. عزیزترین و واقعیترین داراییم بدنمه. چرا باید اجازه بدم یه آدم غیر عزیز ازش لذت ببره. ضمنا نسبت به بدن یه آدم غیر عزیز هم نمی تونم احساس قشنگی داشته باشم.
به نظرم همیشه عده ای هستند که به حداقل ها راضی می شوند.

27 ساله کانادا

marda ye zarbol masal daran ke mige: COVER THE FACE, FIRE THE BASE! , gereftin chi migam

man ye mardam va 30 salame, va tooye taxi boodam, ye dokhtar khanome 24,25 saale na tanha khodesho be man mimalid balke bad az chand daghighe ke did man ejaze midam shoroo be baz kardane zipe shortam kard va man MOHKAM zadam poshte dastesh, pas khanom haye injoori ham hast.

man mardaye ghavi heikal kheili doost daram be khosoos agar moghe se x kheili hashari bashan va vel kone ghazieh nabashan, mohem ham nist ki bashe , faghat kheili hashari va WILD bashe kafieh.

man ye marde 33 sale , khoshgel jazab va ba heikale sexy hastam, khanom haa ee ke nazar dadin hazerin ye shabo ta sob ba man bashin , faghat man ye eshkal daram, KHEILI HASHARI AM!

من هیچ دختری را بیاد ندارم که من بخوام و با من نخوابیده باشه.

Love is the name, F--k is the game.forget the name, play the game. David,26,UK

fu.k taht just love !!! the important thing in the hole life.... men 18 teh

س.ک.س بخش حیوانی انسان
عشق بخش انسانی انسان !
1 کی از دلایلی که به انسان میگن انسان همینه مگر نه میگفتن سگ ؟ سگ دیدین که ؟؟ تا 1 چیزی { منظور از چیز : متکا پتو عروسک چنس ماد...} شرو میکنه به بکن بکن...
پس حداقل اگه نمیتونینن جنبه حیوانیتونو کنترل کنید با جنبه انسانی معنا دارش کنید !!!
من هم هیچوقت حاضر نمیشم با کسی که برام جزابیت قلبی نداره هم خواب بشم.
حتما همه میگین الان بچه بسیجم...اما کاملان اشتباه..چرا که به موجودی نا مرعی به نام خدا اعتقادی ندارم و از ک..شرای که 1 دیوانه به اسم محمد درون 1 کتاب بیخاسیت نوشته اعتقادی ندارم
هومان 18 تهران
در نوشته قبلیم taht ro that در نظربگیرین :)

بي هيچ شكي جوابم بله است!! شك نكن.
22 ساله از تهران

adam bayad kheili be sho oor bashe ke be moghadasate digaran tohin kone.shahram 37 tehran

dar tayeed e gofte haye agha shahram, fard bayad kheili ham KOONI bashe . ba tashakor.

kafiye shoma ye zare ye khanom ro bemali, bedesh dige zane velet nemikone, ta nakonish velet nemikone.ina ham hamash filme ke bayad jazab bashe va in harfa. zan ha faghat ye chiz az marda mikhan oonam khodetoon midoonin chiye...

من يکبار قشنگ نزديک بود دنبال يک نفر راه بيفتم تو خيابون! ولی اون موقه سينگل بودم. نمی دونم چرا و چند درصد مثل خودم هستن اما من اغلب طوری درگير می شم با يک رابطه که بقيه آدمها کاملاً بعد جنسی شون رو برام از دست می دن. راستی به شدت سينگل بودن طرف مقابل برام مهمه، و همينطور طرز فکرش.. پس در کل جواب من نه هست.
ندا
هند
31 سال

رفتار رو نگفتم؟ با مذهبی نبودن. اين مذهبی نبودن در واقع مهمترين فاکتوره يعنی به من بگه کسی سلام من نماز می خونم من عين دراکولا فرار می کنم.
رفتار جنتل مننانه(!) هم می تونه منو بی نهايت جذب کنه البته بازم اگه سينگل باشم.
پس بازم فکر کنم می شه برای من پيش نياز وجود داره در هر صورت.

man fek mikonam bayad alaghe ya eshgh vojood dashte bashe, man ye bar in tajrobaro dashtam ama dar heine sex avalan ye hese moghavemate na khodagah dashtam dar soorati ke khodam oono khaste boodam dar soorati ke ba hamoon sharayet ba kasi ke doosesh dashtam boodam aslan hese moghavemati vojood nadash va kho oon sex kheili lezat bakhsh bood va avali asan jazabiat nadash va hata hoselam sar rafte bood , be hamin khater fek mikonam dar yek rabete khianate ye zan be marateb kheili khatarnak tar az khianate ye marde

rasti-sakene tehran hastam

ببخشید دکتر جان

احتمالاً شماکه قصد تعریف از خودتون نداشتین نمی دانم چرااین حس داشتم خوصوصاً آنجا که گفتین "حاضر بودم که با هر مرد جذابی حتی خود تو سکس کنم.
"
خدا رحم کردکه اینجا مجازیه وگرنه چه می کرد این دکتر جان ما
به خدا به خانمتون حق می دم
برقرار باشی

به شما اطمینان می دهم که قصد من از این نوشته نه پیدا کردن پارتنر است و نه تعریف از جذابیت های خودم.
اگرچه قبول دارم که موقع نوشتن باید بیشتر مراقب حرکات قلمم باشم تا نلغزد و مرا نیز نلغزاند!

30 ساله. خارج از کشور. اگر متاهل نبودم بله میتونستم با مردی که احساس جنسی بهش دارم سکس کنم.

ناديا از تهران 40 ساله

اگرمرد جذاب و سكسي ببينم و اگرقرارباشه فقط يكبار باهم سكس كنيم حتما" خودم را از لذت اش محروم نمي كنم .

حالا این بحث قراره کی و چطور و توسط چه کسی ، به چه نتیجه ای برسه؟

سلام،برای اینکه جوابهای دقیقتری بگیرید لازم است
1- وضعیت تعهد افراد به همدیگر را نیز در نظر بگیرید؛رفتار افراد ممکن است صرفن بواسطه داشتن همسر تفاوت کند.

2- با توجه به اینکه مطلب پی نوشت به شکلی صحیح است؛ " شاید در هر دو جنس، عشق پیش نیاز سکس باشد ولی در مردان این عشق به چشم بر هم زدنی حادث می شود و در زنان به اندازه معاشرتی زمان می برد!". بهتر است این سوال مطرح شود؛

آیا مرد از عشق یک زن اشباع میشود؟
آیا زن از عشق یک مرد اشباع میشود؟
آیا ماهیتاٌ تفاوتی از این جهت بین زن و مرد وجود دارد؟

اگر با مرد جذابی روبرو شوم و بخواهمش این کار را می کنم .

اما یی البته هست . پیرو نظر الیزه تعریف جذابیت در میان است . مطمئن نیستم جذابیت س ک س ی برای من در اندام و قیافه خلاصه شود . احتمالا بخشی از رفتار شخص هم دخیل می شود .

فراموش کردم بنویسم بیست و هشت ساله هستم و ساکن تهران .

سلام گوشزدی جان.
باز هم از اون چيزهايی گفتی که بحثش طولانيه و من سخته خلاصه بنويسم، ولی اين دفعه جدی جدی سعی ام رو می کنم ؛):
اين درسته که آقايون راحتتر از خانمها ، حاضر به سکس بدون پيش زمينه ذهنی قبلی هستن، ولی دليلش اين نيست که زنها حتما و همیشه به عشق احتياج دارن برای سکس، بلکه اين بر ميگرده به دليل تکاملی و طبيعی و تفاوت استراتژی توليد مثل در زن و مرد. به دليل همون قسم آيه که حرفم اينجا طولانی نشه؛)، در موردش توی اين پستم نوشتن بودم:http://perfectddl.org/proxy/index.php?q=aHR0cDovL3NoYWJuYW1lZmVrcjIuYmxvZ3Nwb3QuY29tLzIwMDcvMDkvYmxvZy1wb3N0XzIwLmh0bWw%3D
يک مساله ديگه اين هست که زنهايی که در مطيط سنتی و بسته پرورش پيدا ميکنن، به ميلها ، کششها و احساسات خودشون آگاه نيستن، و خيلی وقتها اسم نياز جنسی يا جسمی شون رو عشق ميگذارن فقط برای اينکه مرتکب "عمل حيوانی"!! نشده باشن!...به هر حال گفتم که بحث طولانيه و من اين دفعه قول زنونه دادم، ديگه نميشه.:)
در مورد خودم: برام پيش اومده، هم بسيار قشنگ بوده و هم گاهی فاجعه آميز! به هر حال سکس بدون شناخت قبلي، يک جور ريسکه، حتی از جهت لذت بدنی، چون لذت جنسی هم باشناخت احساس و بدن همديگه بيشتر ميشه (منظورم اینجا از احساس، عشق نیست، بلکه حس بدنی ، زبان بدن دو نفر که چقدر با هم همخونی داشته باشه هست)، برای آقايون هم همينطور! بايد اين رو اينجا اضافه کنم که مردانی که در محيط سنتی رشد می کنن هم به نيازها و احساسهای بدن خودشون کاملا واقف نيستن، اينجا من از مردهای زيادی شنيدم که گفتن سکس با هر زنی رو نمی پسندن...آیا از این به بعد این کار رو میکنم؟ جواب قاطعی ندارم، بستگی به موقعیت و شرایط ذهنیم اون موقع داره. من رو هم که می شناسی، سن و این چیزها هم به قول هاله پیشکش! ؛))
جون خودم خلاصه تر از این نمیشه دیگه ، تخفیف بده که مشتری دائم بشیم!​؛))

chera injoori shod?!!

اينطور که معلومه اون آدرس کار نميکنه، خواستم مصلا ايرس فيلتر نشده رو بگذرام، به هر حال لينک اصلی اون نوشته اين هست: http://shabnamefekr.blogspot.com/2007/09/blog-post_20.html

اينطور که معلومه اون آدرس کار نميکنه، خواستم مثلا آدرس فيلتر نشده رو بگذرام، به هر حال لينک اصلی اون نوشته اين هست: http://shabnamefekr.blogspot.com/2007/09/blog-post_20.html

akh ke ba khoondane in post cheghad delam pesare jazab khast . man ham ghabool mikonam vali mosalaman taraf bayad jazbam kone hala be vasayele mokhtalef mesle heykal,ghiyafe,jazebeye jensi,tarze negah,booye badan,lebas pooshidan,harfaye ghashang,...
30
Tehran moteahel

آره، اگر ازش خوشم بیاد، چرا که نه! یکبار هم این کار رو کردم.
البته اخبرا به خاطر علاقه ام به کسی، یک موقع هایی شک میکنم که باز بخوام این کار رو بکنم.
29 ساله، تهران

اول: حظ کردم از این: "عیال هم، همانطور که انتظار می رفت، پایش را از خانه ما برید!" دم عیالتان گرم!
دوم: به نظر من هم تعریف جذابیت مهمه. یعنی شاید من اگه با مردی که به نظرم جذاب باشه برخورد کنم دلم بخواد که باهاش سکس کنم. (هرچند شاید این کار رو نکنم به خاطر مسائل اخلاقی، یا تعهد، یا هر چیزی از این قبیل. اما این دلیل نمی شه. همین که آرزوش تو آدم به وجود بیاد در مورد موضوعی که شما مطرح کردید کافیه.) منتها مسئله اینجاست که تا به حال برام پیش نیومده که مردی در نگاه اول اینقدر جذاب باشه برام که این آرزو به وجود بیاد. برای من پیش نیومده، شاید دخترهای دیگه فرق داشته باشن.
سوم: وقتی کامنت فرهاد (کامنت سوم) رو دیدم، یاد یه چیز بامزه افتادم. اینکه چند وقت پیش داشتم به یکی از پسرای هم کلاسی می گفتم دخترها معمولا اگه یه پسر لخت ببینن تحریک نمی شن، واقعا شاخ درآورده بود!
چهارم: 24 ساله هستم. تهران.

واللا جناب فرهاد ما اونموقع ها که مجرد بوديم متلک هم ميگفتيم به پسرا، چشمک هم ميزديم ولی بالاغیرتا خودمون و بهشون نمیمالیدیم تو تاکسی. کار چندش آوریه.
ولی دکتر گوشزد، اين ماجرای سکس برای من بيشتر از اينکه به جذابيت ربط داشته باشه به اعتماد ربط داره. شخصاً فقط با کسی ميتونم سکس داشته باشم که بهش اعتماد کنم.
۳۴ ساله، متأهل، اروپا

يه جا يه حرفي از اين روشنفکر هاي غربي خونده بودم(اسمش رو يادم نيست،شرمنده.اميدوارم نگيد چرت و پرت ميگم!) به اين مضمون که: زن ها اميال خودشون رو بهتر مي تونن مخفي کنن ولي مرد ها تو کنترلش موفقترن!
بهنظر من درسته.اما تو جامعه ما با توجه به جميع شرايط بالعکسه...

من با اینکه متاهل هستم ولی به خاطر بی توجه هیهای شوهرم و البته طبع داغم در همون نگاه اول از یکی از همکلاسیهای دانشگام خوشم اومد با اینکه خوش قیافه هم نبود ولی عاشق نگاش شدم و رفتارش ، خیلی مردونه بود ؛ ولی خودم رو تا 2 ماه کنترل کردم تا مطمئن شم اونم میخواد و حسم اشتباه نکرده و بعد بهترین سکس زندگیم رو تجربه کردم با حسی که 2 ماه سرکوب شده بود و منو حریصتر کرده بود.
32 ساله استرالیا ولی اون موقع ایران بودم.

پست داغ و خفني بود...
بعضي حجاب ها را برداشت و شايد لازم بود.

من هم در اين راز مانده ام كه چرا مرد اين چنين به صراحت و رك عاشق ميشود ولي زنان را خداوند طور ديگري آفريد كه باعث زجر مردان هستند!!!!
در دل نميكنم. خداحافظ

من نه طبع داغ دارم نه خیلی ادم پر رویی هستم. ۱۹ سالم بود با پسی ازداوج کردم. در کمال آزادی خودم انتخابش کردم . همسر خوبی هست ولی من هیچ وقت معنی صکص رو باهاش تجربه نکردم. وقتی ۲۶ سال داشتم خیلی خیلی دلم میخواست یه رابط داغ داشته باشم با کس دیگری از طرفی شوهر داشتم و خیلی آدم مغرور و پایبند به خانواده نمی توانستم دست از پا خطا کنم. خلاصه بعد از مدتها تو سن ۲۹ سالگی در حالی از شدت نیاز دیوانه شده بودم به علت شغل همسرم در شهرستان من ۴ روز در هفته تنها بودم.

یه روز ماشین ام رو خونه پارک کردم و رفتم بیرون برای اولین بار بوق ماشینی توجه من رو جلب کرد. مرد خوشتپی در حدو ۴۵ سال راننده اش بود به نظرم ادم باکلاسی آمد. یه کم صحبت کردیم مهندس بود یه شرکت داشت وقتی ازم خواست باهاش برم شرکتش هم ترس برم داشت بود هم از حس لمس تنش داغ شده بودم. رفتم یه کم صحبت کردیم من گفتم باید برم آن هم گفت باش می توانم فردا ببنمت گفتم باشه . فردا باز همدیگر رو دیدیم تو شرکتش و من داغ ترین و بهترین صکص زندگیم رو با ان داشتم. طوری که حاضر بودم برای خوابیدن باهاش دست به هر کاری بزنم . بهش گفتم من تا قبل از این نه تنها اینقدر از صکس خوششم نیومده بود بلکه همیشه دعا میکردیم زودتر اب شوهرم بیاید و کار تموم بشه . ولی با تو فهمیدم چقدر اینکار قشنگ و زیباست. بعد از دو سال من از ایران رفتم و حسرت داشتن یه صکص داغ هنوز تو دلم هست . نمیتوانم به کس دیگر اطمینان کنم . همش فکر می کنم کاش یه ادم دیگه بود من میتوانم عین آن بهش اعتماد کنم و این خلا زندگی رو پر کنم.

گاهی وقتها فکر می کنم خب من به زندگیم خیانت کردم . گاهی وقتها فکر می کنم دلم نمیخواست بدون تجربه این لذت عالی بمیرم. من تا قبل از ازدواج با کسی حتی دست هم نداده بودم . شوهرم هم تو تخت واقعا گرم نیست. واقعا نمیدونم کار خوبی کردم یا نه.

Sure, why not!
Man, 32, US

be moni:
خوب کاری کردی.

بهتر بود که سوالتان را به این شکل مطرح می کردید که آیا زنها هم برای مردها خیالپردازی های سکسی می کنند؟
آیا آنها را لخت تصور می کنند و با آنها در خیال عشقبازی و سکس می کنند و برایشان استمنا می کنند؟
شاید جواب این سوال بیشتر به درکموضوع کمک می کرد.

بابا دکترجون اصلا ول کن این صکث بی صاحاب مونده رو.بحث اجتماعی دینی سیاسی بذار. بیشتر حال میده.

ببخشیددکتر من یه چیزی رو درست نفهمیدم. اینکه میبینید خیلی از افراد بر خلاف ارزشهای تبلیغی حکومت عمل میکنن مثلا صکص آزاد رو بد نمیدونن یا در روابط زناشویی وفادار نیستن،باعث خوشحالی شما میشه؟ میشه یه کم بیشتر توضیح بدین و نظر خودتون رو هم درباره سوالی که مطرح کردین، بیان کنید؟

من 30 سال دارم و شیرازم و متاهل ولی هنوز گاهی دلم می خواد با دوست پسر سالقم بخوابم! منتها چون تا حالا به ازدواجم متعهدم اینکارو نکردم درضمن اینو بگم که دوست ÷سر سابقم رو هنوز دوست دارم و باهاش در ارتباط تلفنی هفته ای یه بار هستم که البته الان با کلی تلاش یک هفته ای هست بهش زنگ نزدم جهت قطع رابطه!

28 ساله - تهران
متاهل که حالا با بچه دار شدن احساس تنهائی می کنم و سکسمون هم کم شده عیال فقط Zoom کرده رو بچه ومن الان یه جورائی بیشتر از قبل وسوسه می شم که مثلا دختر همسایه برم سراغش .
البته اون الان تو کار منه !!!

neda . 24 sale.az iran

na .chon toie har sexi ehsas mikonam chizi az vojodam kande mishe

سی و پنج درجه تو پست اخرش عجب تیکه ای بت انداخته گوشی جون .

iraj mirza sheri darad ke dar aan eshare be yek rabeteye jensi ba zani chadori mikonad ke dar toole rabete hata chadorash ra az sarash bar nadashte!
tablighate maktabi be nazaram hich arzeshi nadarad joz ijade hesse gonah
amma bazi javabhaye khanomha ghabele taamol ast

بله فکر کنم اگه بتونم اطمینان کنم و نگران رسواییش نباشم اینکارو میکنم. فرح - انگلیس - متاهل و مادر دو بچه ضمنا بگم که همسرمو دوست دارم ولی خب خودمو بیشتر دوست دارم.

دکتر جان من کلی فکر کردم دیدم وضع خانوم ها بدتر در این مقوله. منظور رابطه جنسی بدون بک گراند احساسیه. چند نفر رو میشناسی که به زور زن یه بابایی شدن یا دوستش نداشتن و عاشق دوست پسر یا عاشق قبلیشون بودن و ازش بچه دار شدن؟ و هر شب هم کنارش و باهاش میخوابن.

اووه..
چقدر (...) اینجا هست.!
نه ببخشید
چقدر روشن فکر اینجا هست.!
هر کی پسر خوش تیپ می خواد پی ام بده،
فقط نوبت رو رعایت کنین خانوما!











1

مي دونم كمي دير شده ولي مي خواستم به يك جمع بندي برسم.
صرفن سكسي بودن آقاي مورد نظر به تنهايي مطرح نيست سكسي بودن به تنهايي هيچ وقت هيچ انگيزه اي را در من برنينگيخته!! ولي بوده اند كساني كه من واقعن دوست داشته ام شبي را با آن ها بگذرانم راه دور هم نمي رم همين عطار نيشابوري (سوسك بشم اگر دروغ بگم!!)

ولي بعد عاطفي و روحي آقاي مورد نظر برام خيلي اهميت داره حتي اگه سكسي نباشه... يعني كافيه كه به دلم بشينه و اصولن كسي به دل من مي شينه كه از لحاظ روحي كاملن پاك باشه حتي شده براي همون 2 ساعت... شايد مسخره به نظر بياد ولي من شاخك هاي حسي يه قوي يي دارم كه با 45 دقيقه صحبت كردن از چرت ترين چيزها ام مي تونم طرف رو يه جمع بندي كلي كنم... خواهشن پاك بودن رو با ببو گلابي بودن اشتباه نگيريد چون احتمالن اولين چيزي كه ازش بپرسم اينه كه چن تا از بهترين فيلما و كتابايي رو كه ديده نام ببره و نظرشو راجع بشون بگه!!
آقا من بيشتر منبر نرم با اين كه تا حالا تجربشو نداشتم ولي به عشق هاي يك شبه كاملن اعتقاد دارم...

زهرا 18 تهران

that is disgusting....how can can u sleep with ANYONE just for the sake of seks? i think even animals are not like that ...
i also believe that some men are lower than animals...
f 28 overseas...

نه, دست کم نه قبل از گفتگویی چند روزه. جذابیت ظاهری به اندازه کافی انگیزه خوابیدن با کسی را در من ایجاد نمی کند.

من خارج ار ایرانم ... و مجرد... برای من ایران یا خارج ا ایران فرقی نمیکنه .. اگه مردی واقعا .." مال " درست و حسابی باشه و ارزش داشته باشه .. اینکار رو میکنم .. و کردم و هیچ پشیمونی رو هم نداشته و ندارم ... البته وقتی که سیینگل باشم.. اگه پارتنر داشته باشم .. نه ..فکر نکنم

ba in soala mikhay sar az chi dar byari dr/ man khodam ghablan adame kasifi bodam / to ro ham mishnasam

26 ساله هستم از تهران. به نظر من اگر كسي به شان انساني خودش اعتقاد داشته باشد هيچ گاه چنين كاري نخواهد كرد. اصولا دختر مذهبي نيستم ولي معتقدم اگه آدم هر فكر و حسي كه به سرش زد رو بخواهد عملي كند اصولا به يك حيوان بيشتد شبيه تا انسان

salam. khastam badaz tashakor az hame be khosoos aqaye gooshzad ye soal az hame beporsam. man 3 sale ke aqd va 1 sale aroosi kardam, too dovrane aqdemoon ba shovharam ye nime sexsayi dashtim, ama badaz aroosi va badaz zafaf shovharam dige ba man sex nadare chon man parde bekarat nadashtam.alan daqiqan 1 sale ke ma baham zendegi mikonim, az har nazar khoobo khoshim tovrike hame hasrate zendigimoono daran vali hichgoone sexi ba ham nadarim. mikhastam bebinam ki mitoone rahnamayim kone ke in moshkelo hal konam. rastesh ba hich kas ham mashverat nakardam. chon na khodam na shovharam doost nadashtim.
age emkanish hast be ID ya maile man befrestid.ID:hasrat41 VA email:hasrat41@y.com

The question is removed

You are mistaken. Write to me in PM, we will communicate.

salam alireza 17 sale 4 mahe ke tanha kharej az iran zendegi mikonam
javabe man na hast chon man ashegham ya hade aghal fekr mikonam ke ashegham va tanha hazeram ba kasi ke dosesh daram sex dashte basham chon vasam moghadas hast
albate bebakhshida vali man be kasayi ke javabeshon are hast namitonam begam ensan chon ye zendegie khoki daran
behesh ke fekr mikonam badan ziba tarin 2khtare donya ro ba badane oni ke dosesh daram avaz nemikonam

buy tramadol cod online best place buy tramadol online - tramadol online no rx

where to buy phentermine 37.5mg buy phentermine line - buy phentermine 37.5mg online

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes