ماساژ

تجربه ماساج تایلند مجبورم می‌کرد محتاط‌تر باشم آخر آنجا در پذیرش چند خانم جوان و کاردان! نشسته بودند و وقتی که به اتاق ماساج رفتم استادشان را زیارت کردم و خجالت کشیدم که لخت از آنجا در بروم...نمی‌دانم آن مردک ارشمیدس چطور رویش شد ...ون برهنه از حمام بیرون بزند!

به همین علت در ترکیه ابتدا دو سه روز راجع به ماساجورها تحقیق کردم و یک روز که زنم برای خرید از هتل بیرون رفته بود به پذیرش ماساج‌خانه مراجعه کردم و درخواست ماساج صابون کردم که از همه ارزان‌تر بود و با 30 یورو یال و کوپالم را صفا می‌داد.

مسئول پذیرش پشت چشمی نازک کرد و گفت:

برای ساعت 4 نوبت داریم و قبل از آن همه شیفت‌ها رزرو شده است.

ساعت چهار که زنم از خرید برگشته بود لذا گفتم که منصرف شده‌ام و فقط همین حالا وقت دارم!

مادام ماساجی متعجب شده بود و احتمالا از خودش پرسیده بود که توی این هتل که از صبح تا شب داری می‌خوری و می‌رقصی و شنا می‌کنی چه‌کار لازمی داری که وقت نداری...با این حال وقتی انصراف مرا دید صدایم زد و گفت یک وقت کنسل شده دارد که آن را به من می‌دهد و سی یورو را از لای انگشتان من بیرون کشید و یک دختر نظافت‌چی را که مشغول تی کشیدن بود صدا زد و مرا به او سپرد که به اتاق ماساج هدایتم کند.


پشت سرش راه افتادم..


یک دختره بسیار بد ترکیب مثل عنتر از آسیای جنوب شرقی بود و مرا به در اتاق ماساج برد.

بیرون روی یک صندلی نشستم و دخترک به داخل اتاق رفت و مدتی با ماساجور‌ها بحث کرد و بعد برگشت و به من گفت که فعلا اتاق ماساج اشغال است و مرا به اتاقی که حمام ترکی بود هدایت کرد.


حمام ترکی شامل یک قسمت گرد در وسط است که بسیار گرم است و یک سکو دورادور دیوار قرار دارد که در آن حوضچه‌هایی تعبیه کرده‌اند و هر نفر پهلوی یکی از حوضچه‌ها می‌نشیند و خودش را می‌شوید و با تشت آب روی سر و بدنش می‌ریزد.


من روی سکوی کناری نشسته بودم که در باز شد و همان دختره عنتر در حالی‌ که لباس ماساجوری پوشیده بود وارد شد و به من توضیح داد که چون شما وقت قبلی نگرفته‌اید و ماساجورها دستشان بند است من شما را ماساج می‌دهم و به طرفه‌العینی لنگی را به دور کمر من بست و مایو را از پای من در‌آورد.

در همین حال 5 نفر از مردان هم‌وطن که به غیر از ما تنها ساکنین ایرانی این هتل بودند و از اتاق پذیرش مرا دنبال کرده بودند وارد حمام ترکی شدند و روی سکوهای کناری نشستند که سال تا سال کسی وارد این حمام نمی‌شد و همیشه خالی بود.

در سکوت مطلق دور تا دور حمام نشستند و چشم به من و دخترک دوختند.

من نگاهی به دخترک انداختم...دلم آشوب شد و بر بخت خود لعنت فرستادم.

مرا روی سکوی مدور وسط به شکم خواباند لیف و غلیفه را برداشت و به جان بدن پشم‌آلود من افتاد.

با هر کیسه‌ای که می‌کشید ده پانزده مو از من می‌کند و ناله‌ام به آسمان می‌رفت...اما مردان هموطنم در سکوت و آرامش محو تماشا بودند!

در یک لحظه لنگ را کنار زد و تا آمدم به خودم بجنبم ناموس مرا در برابر دیدگان مردان وطن قرار داد و آنان همچنان در سکوت مطلق نظاره می‌کردند.

سپس مثل کتلت در ماهی‌تابه مرا برگرداند و به پشت خواباند.

روی بدنم که از شدت گرما قرمز شده بود یک کاسه آب ریخت و همان عملیات کیسه‌کشی را تکرار کرد مضاف به اینکه علاوه بر شکنجه سوختن پشت و کمر و کندن مو و زیر نگاه مردان وطن قرار گرفتن، مجبور بودم صورت کریه ماساجور را هم نگاه کنم!

کیسه‌اش که تمام شد یک لیف را هم کف صابونی کرد و به بدنم کشید و دو سه کاسه آب رویم ریخت و از حمام بیرونم کرد.

با خروج من، مردان وطنم هم از حمام خارج شدند...خرسند از آنکه با حضور خود مانع از وقوع یک فعل بی‌ناموسی شده‌اند!

پی‌نوشت نامربوط:

احمد زیدآبادی چند سال پیش برای نوشتن پاراگرافی در یک مقاله به یک سال زندان محکوم شد.

مضمون آن مقاله این بود که برخی مدعی‌اند که اگر همه دستگاه‌ها و نهادها کاملا اسلامی شوند همه امور خود به خود اصلاح می‌شود و در آن پاراگراف توضیح داده بود که قوه قضاییه اسلامی‌ترین نهاد کشور است که از صدر تا ذیلش را مجتهدین و مسلمانان معتقد اشغال کرده‌اند و دست بر قضا ناکارآمدترین و یکی از فاسدترین نهادها نیز هست...

الحق که گفتن برخی جملات که بر روی زبان سنگینی می‌کند ارزش حبس کشیدن هم دارد.

مقاله کنونی‌اش را هم بخوانید...امیدوارم که دردسری برایش پیش نیاورد اگرچه این مقاله هم ارزش حبس دارد!


29 نظرات:

راستشو بگو
ناموست راست شده بود؟

اینم از دکتر مملکت

age rast kardi bad kojaa foroo kardi?

دکتر جان اميدوارم همسر محترمتان کامت دانی را چک نکند!محض اطلاع شما ـ نه ايشان ـ عرض کنم ما را هم تايلند بارها ماساجیدند اما لختمان نکردند و با ما بی ناموسی نکردند!اصلا به نامووسمان کار نداشتند!نکند به اشتباه یک جای دیگر رفتی و ندانستی؟ببینم کاییتان هم داشت آنجایی که رفتی؟....محض خنده گفتم اینهارو...سرکار خانم دکتر یک وقت جدی نگیرید! دکتر جان ارادتمندم!

what is this? sex story?

دکتر جان
بلند شو بيا کانادا تا ببرمت دارالاماساژ اسلامی تا ببينی قدرت خدا چی آفريده.

خدا بکشدت
چقدر خندیدم
مخصوصا از تیکه کتلت

دکتر جان. این ماساژ یا ماچاز را باید در دبی امتحان کنی تا خاطرات بد فراموشتان شود.

آورا جان
لطفا آدرس بده شاید آمدم
حتما‌ها

ها ها ها...
اول صبحب مطلبت را خواندم و کلی خندیدم،تو چقدر با مزه ای!
زرنگ جان
می گم که تو اگه خورده شیشه نداری چرا موقعی که خانمت بیرون رفته تقاضای ماساژ کردی هان؟!
می دونی که اگه بخوای میتونی همراه با خانومت برای برای ماساژ.خنده دار اینجاست که خودت را آنچنان دست و پا ابسته و مظلوم نمایانده ای که آدم واقعا دلش به حالت می سوزه که ای کاش یک حوری اون دور و ورا بود و تو را از دست آن ..نجات می داد.ها ها ها...
نی لبک

ظرفیت های گردشگری در ترکیه و امارات همین چند قلم است دیگر ..

خوب گوشی جان، اولا که من هم میگم چه دلیلی داره که وقتی خانمت میره بیرون بری ماساژ؟! مگه اشکالی داره؟! بعدش هم کی گفته که ماساج دهنده حتما باید خانم خوشگلی باشه؟؛)) معمولا ماساج دهنده ها اینجا مرد هستن(حالا اونی که ما با چشم خودمون دیدیم!) ، و بعدش هم بیرون افتادن ناموس هم مگه چیز خیلی غریبی هست داخل حموم؟اینجا اگه سونا بری، خوب کاملا لخت هستی و سوناها مختلط هم هستن، و کسی حتی نیم نگاهی هم به آدم نمی ندازه! (البته باید بگم من تو سونا تا به حال هموطنان گرامی خودمون رو ملاقات نکرده ام!:)) حالا چطوریه که مردان هموطن نشستن تا اخر ماجرا رو نگاه کردن و بعد رفتن بیرون، خودش باید داستان جالبی باشه!

سلام دکتر جان...واقعه خوشمزه ای بود راستی تو چرا اینقدر عاشق ماساژی؟در ضمن اگر خواستی ادرس شرکتی در اصفهان که صندلی ماساژور می فروشه رو بهت بدم؟

گوشزد جان اگه شما یواشکی خانمت رفتی ماساز میشه گفت که منم امیدورام خانم شما هم به بهانه خرید رفته بوده ماساز. امیدوارم که چنین بوده باشه و بر عکس شما از صمیم قلب امیدوارم که یک جوان خوش تیپ و ناب همسرت را ماساز داده باشه.
راستی از قول من به همسرت بگو روزش مبارک

نیلوفر

ای دل غافل ! ما پس فردا عازم تایلندیم ! بالخره ماساژ برویم یا نرویم ؟

aberooye rafte digar bar nemigardad.
hala tooye in safar masaj ro bikhial mishodin doki jan,

kolly khandeedam, it reminded me Ali va dastan-e Je-n-deh !Sepideh khanoom. come here to U.S and you will get whatever you want whithout going for massage! Reno Zardeh ba shabhaa ke be sedaaye amrica goosh medadeem!

در چین وضع از این هم ناجورتر بود.

300themovie.info help...support...help to make a google bomb..link this... Let's bomb 300!

مثل اینکه دهانتون اخ ببخشید پشتتون واقعآ سرویس شده

علی از کانادا

والله خیلی خندیدم. راستش من چند وقتیه که گردن درد و پشت درد دارم ( از بسکه پشت کامپیوتر هستم) ... یه روز خانمم خودش پیشنهاد کرد که برم ماساج . اما وقتی دید نیش من تا بناگوش باز شده از تصمیمش منصرف شد و فدغن کرد !
اینجا تو کانادا بعضی از ماساج خونه ها یه سری سرویسهای اضافی!!!! و بقولی هپی اندینگ(!) هم میدن.
اما هپی اندینگ جناب دکتر خیلی غم انگیز بود!!!!

كوفت نگيري تو گوشزد جان

دل درد گرفتم مخصوصا اونجا كه يارو عورتينت رو به نمايش گذاشته بود. قيافه ات ديدني بوده. بيچاره دكتر توي تخيلاتش چي فكر ميكرد هچي شده.
از همه بدتر اون سي يورو رو بگو....

gooshzad jan emailet ro az koja mishe gir avord? Ye kare mohemi bahat dashtam.
mituni be email pedram1980@yahoo.com befresti lotfan?
vajebe!

gooshzad@gmail.com

سلام
همسرتان این سایت را می بیند و اصلا از جریان ماساژ باخبر شده بود ؟ یک سوال دیگر اگر باخبر شده بود چه واکنشی داشتند ؟

http://infritac.la2host.ru/pagesto_220.htm ford at risk of bankruptcy http://samocon.la2host.ru/pagesto_10.html file bankruptcy on your own http://densrecan.la2host.ru/banki-predostavlyayushie-krediti.htm clico bankruptcy http://corfidow.la2host.ru/lindi_18-02-2009.htm bankruptcy voids redemption rights http://dropenpa.la2host.ru/avtokran-liebherr.htm steakhouse partners bankruptcy http://netpnichen.la2host.ru/49-gerosio.html bankruptcy filing own forms http://tasnona.la2host.ru/traktor-iz-yaponii.html personal loan after discharged bankruptcy http://densrecan.la2host.ru/kursovaya-krediti-banka.htm alberta bankruptcy sections of act http://opcosless.la2host.ru/samosval-volvo-fm.htm bankruptcy canada
http://tasnona.la2host.ru/lindi_01-12-2008.html bankruptcy form b10 http://tasnona.la2host.ru/pagesto_21.htm bankruptcy the skier's edge http://netpnichen.la2host.ru/pagesto_29.htm bankruptcy faq

hi all
http://www.tor.com/community/users/enimannter1981
http://www.tor.com/community/users/jacbaystubeen1987
http://www.tor.com/community/users/perpotuca1977
http://www.tor.com/community/users/halgerolma1974
http://www.tor.com/community/users/mentiocrothumph1979

Great article! We will be linking to this great post on our website.

Keep up the good writing.

Stop by my web blog; bankruptcy florida
My website - bankruptcy attorney florida

از اینکه تجربه خودتاد درباره ماساژ را به اشتراک گذاشتید ممنونیم

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes