اعدام صدام و یک گوشزد

صدام اعدام شد و در مراسم اعدام او مجریان حکم اعدام او را تحقیر و به او توهین کردند.


یکی از حضار فیلمی با موبایل از این مراسم گرفت و  بسیاری از مقامات کشورها این برخورد را محکوم کردند و دولت عراق قول به پیگیری ماجرا داد.


در اقدامی شگفت‌انگیز دولت عراق اعلام کرد که فیلمبردار را شناسایی و دستگیر کرده است!!


گویا دولت شیعی عراق به تاسی ازحکومت شیعی ایران سوراخ دعا را گم کرده است و بجای آنکه هتاکان و فحاشان را دستگیر کند یقه فیلمبردار بینوا را چسبیده‌اند که چرا ماجرا را به بیرون درز داده است!

28 نظرات:

سران هر دو کشور از یک آبشخور مشترک که همان فقه شیعی باشد تغذیه فکری می‌کنند بنابراین عجیب نیست که به موضع‌گیری‌ها و تصمیم گیری‌های مشابه برسند.
اصولا آبروی آنان را کسی برده که فیلم را گرفته و نه آنکه هتاکی کرده است.

انتظاری غیر از این داشتید!؟
از قدیم گفته اند تره به تخمش میبرد حسنی به بابا. تنها تفاوتش اینست که حسنی حلالزاده بوده اما اینها حرامزاده اند.

ای ول به این تیز بینی.

بیشعور تو کشتار حلبچه راندیدی؟کشته شدن هزاران ایرانی بی گناه را ندیدی؟حالا اینقدر چشمان تو ریز بین شده که هتاکی به صدام را می بینی؟هرکه عزیزی را ازدست میداد هتاکی که هیچ صدام را تکه تکه میکرد.هرچند میدانم که همه اینها را به خوبی میدانی وخودت را به نفهمی میزنی...

گوشزد جان با اینکه حالم از تئوری توطئه به هم میخورد اما خودم را عاقلتر از این میدونم که قبول کنم فیلمبرداری و شعارهای مقتدا مقتدا و عجل فرجهم (!) صرفا یه سری بازیهای بچه گانه بوده و امریکا حاضر بوده به همین سادگی و بدون منافع زیاد صدام بیاد و به دار مجازات اویخته بشه!!!!

واقعا هم که! تازه هیچ کس نمیگه اصلاچرا اعدام؟!!....چطوری آقا گوشی؟ ما که به لطف...نمی دونم کی! خوبیم :)) راستی نی لبک از غیب برات پیغام داد که به گوشزد دهاتی سلام برسونم، جان خودم همینو گفته!؛)))

آقا مرتضای باشعور!
مطلبی که من نوشته‌ام اصلا ربطی به جوابیه تو ندارد.
من نوشته‌ام که دولت عراق بعد از اینکه با اعتراض جهانی نسبت به رفتاری که قبل از اعدام با صدام شده است مواجه شد رفتاری کرد که رفتارهای مشابه آن را از حکومت ایران بارها دیده‌ایم.
دولت ایران هم بارها به جای آنکه با مفسدین در افتد با کسانی که فساد آنها را آشکار کرده بودند درگیر شد و آنان را مجازات کرد.
نمونه واضح آن هم اکبر گنجی بود که جنایات فلاحیان را رو کرد ولی به جای او مجازات شد.

مسيح پرنده شكسته بالي نبود...بلكه طوفاني بود كه براي شكستن بالها آمده بود

شبی جان
کامنت پر محبتش در پست قبلی هست که در حالی که لپ مرا می‌کشه!! به من می‌گه شیطون!
رابطه ما رو نمی‌تونی خراب کنی!

salam
gar che hanooz mat o mabhoot moondam ke edam sadam be nafe ki bood be zarar ki!!! baiad begam tebgh akhbari ke man inja shenidam hameh avamel edam sadam dar bazdasht hastan , hala vaghean in teragedi maskhareh be che manzoor boodeh kasi nemidanad!! bi dalil ham be kasi avizoonesh nakonid,chon avalin ghorbanie in teragedi (dar afkar omomi) iraneh

gar che hanooz mat o mabhoot moondam ke edam sadam be nafe ki bood be zarar ki!!! baiad begam tebgh akhbari ke man inja shenidam hameh avamel edam sadam dar bazdasht hastan , hala vaghean in teragedi maskhareh be che manzoor boodeh kasi nemidanad!! bi dalil ham be kasi avizoonesh nakonid,chon avalin ghorbanie in teragedi (dar afkar omomi) iraneh.
zemnan filmbardari az chenin sahneii ham be khodi pasandideh nist chon be noii tarvij khoshoonat ast, dar nazar begir az har edami ie film begiran va bezaran dar dastras mardom donia! che shavad

ميخواستم نظرمو بنويسم ولي ىيىم باز سانسور يا باك ميشه ظاهرا فقط نظرات دلبخواهي ورجين ميشه بس فقط خواننده

سرور عزیز
من هیج نظری را نه پاک می‌کنم و نه سانسور.
خود کامنتدانی گاهی بازی در می‌آورد

اعدام صدام نشون دادكه اگر دست امريكا يي ها برسه همين جور خامنه ايي رو اعدام ميكنن...برلاشون هم فرقي نميكنه

jUST IMAGINE THAT KHAMENEHEE IS GOING TO BEEXECUTED LIKE SADDAM!

سلام جناب گوشزد عزیزومن خواننده ی وبلاگتان هستم و از مطالب خوبتان استفاده می کنم.با اجازه به شما لینک دادم.

والله کل ماجرا خنده داره ! حالا گیرم که بهش توهین هم شده باشه ! اونکه داره اعدام میشه !!! خیلی ببخشید ولی محترمانه اعدام کردن عین اینکه که بگیم محترمانه رو سرطرف بشاشیم !!!!

حالا دارن طرف رو میکشن !! یه نفر هم بگه " برگرد به جهنم ! "

دکتر جان بی خیال شو سوژه ای که انتخاب کردی تاریخ مصرفش خیلی وقته که تموم شده.دیگه واقعیتها رو مثل گذشته نمیشه پنهان کرد بزرگترین دلیلش هم پیشرفت تکنولوژیست. اگر تا دیروز هزار تا ملق بازی لازم بود تا پته امثال کلینتون پس از سالهاروی آب ریخته بشه امروزه همین دور بین های کوچک حتی در دست ناشی ترین آدمها به تنهائی داره همون کار رو میکنه همه جا سرک میکشه از زندان ابو قریب بگیر تا شیره کش خونه مداح اهل بیت جناب هلالی و جریان اون زهره مادر مرده و رختخواب آدمها و ... این آخری هم که همین موردی که شمااینجا ذکر کردید.منتهی این بار هم بدلیل اینکه آقایون دوست ندارند بدانند همه چیز عوض شده سعی دارنذ تا با متهم کردن این و آن قابلیتهای تکنولوژی را نا دیده بگیرنذ. دیگه هیچ چیزی رو مثل گذشته نمیشه پنهان کرد.

اعدام صدام و ما

به شهادت آن دريچه اي که زير پايش دهان گشود و آخي که گفت. به شهادت صداي صلواتي که برخاست و شهادتين قرباني را زير فرياد خود خفه کرد که مي گفت برو به جهنم. به شهادت فضاي موقع اعدامش که تمام تمهيدات آمريکائي ها و دولت المالکي را براي تاکيد بر رعايت موازين حقوقي به هم زد، به شهادت صداهائي که زنده باد مقتدا مي گفت تا همه بدانند که در ميان سه گروه داخلي عراق کدام گروه است که صدام را اعدام کرده و پيروزست، باري به صداي آخرين بازدم صدام که در فيلم فجيع و قبيح اعدامش به گوش ها رسيد ديگر صدام حسيني زنده نيست. او مرده و به بدترين عاقبت متصور براي ديکتاتورهاي شرقي دچار آمده.



اينک هر کس مي تواند از زوايه مطلوب خود در وي، در خودکامگي و در احوال خاورميانه و مردمانش و بر آينده اين منطقه ، نفت، اقتصاد جهاني و مسلمانان انديشه کند. حالا ديگر نوشتن درباره او حتي در عراق هم عقوبيتي ندارد. آزاد مي توان نوشت. نوشتم به بدترين عاقبت ها رسيد داستان زندگي صدام، چون محاسباتي که بر سرش هزاران جان فدا کرد و از جمله بازماندگان خود را، غلط از کار درآمد، او خود تحقير شده، به آرزو نرسيده رفت. حتي آرزوي آخرين که اعدام با گلوله باشد در دلش ماند.



کساني که وي را شهيد و قهرمان مي دانند چندان نيستند، و آن ها که وي را جنايتکار مي خوانند نيز. اکثر مردم جهان وي را ديکتاتوري خشن مي بينند که سرنوشت ملتي را به تلخي کشيد و پايان کارش عبرت آموز شد. و اين تصوير غلطي از وي نيست. و در چنين فضائي مي توان جدا از اين صفت هاي صد در صدي، حتي جدا از ديدگاه هاي انسان دوستانه، يا مباحث سياسي و حقوقي، انتقام جوئي و يا عدالت طلبي سووال هائي را مطرح کرد و در پاسخش به نکته هائي رسيد پراهميت.



سئوال اول اين است. آيا آن چه آمريکا برايش به عراق لشکر کشيد تنها با جنگ و دستگيري صدام و اعدام وي حاصل مي شد، يا اين ها شرط لازمش نبود. پاسخ اکثر تحليلگران منفي است. به اعتقاد آنان سياست هاي صدام – و به راستي و به تنهائي او – موجب شد که نومحافظه کاران کاخ سفيد که دنبال فرصتي براي برداشتن گام بزرگ به سوي منابع انرژي مي گشتند، موقع را مناسب ديدند که سيب را با حضور نظامي پرهيبت خود در منطقه خاورميانه، بچينند.



سئوال دوم اين است که: صدامي که از توان نظامي خود خبر داشت، و در سال 1991 هم ضرب شستي از آمريکا خورده بود، به همين جهت هم از ده سال قبل گام به گام در اطاعت از تصميمات سازمان ملل جلو رفت، چطور شد که در نهايت با تمرد کار را به اين جا کشاند. پاسخ نمي تواند "غرور" باشد. چون غرور به تنهائي عملي چنين بزرگ را توجيه نمي کند.



به باور نگارنده تنها يک پاسخ براي اين سئوال متصورست. صدام گمان داشت آمريکائي ها به عراق لشکر نمي کشند چرا که مي دانند چقدر هزينه اش زيادست و مردم آمريکا توان پرداخت چنين هزينه اي را ندارند.
اين منطقي است. آري کسي که بيش از سي سال در راس قدرت در کشوري ثروتمند و مرتبط با جهان بود، به قاعده بايد همين اندازه صحنه را بشناسد که صدام و همراهانش. اينک که نتيجه همه چيز روشن شده مي توان به صدام براي چنان تحليلي نمره قبولي داد چرا که واقعيت هاي موجود نشان مي دهد که وي بيش از آمريکائي ها و انگليسي ها، عاقبت کار را گمان زده بود. با مشاهده شرايط امروز جورج بوش و نومحافظه کاران آمريکائي و چهره جهاني دولت آمريکا مي توان گفت تحليل صدام حسين با آن چه آلان شاهد آنيم يکي است.



با قبول اين پاسخ، براي هر کس سئوال ديگري ظاهر مي شود که پس چرا صدام که عاقبت کار را پيش بيني کرده بود، به اين سرنوشت افتاد.



به نظرم همه ماجرا همين جاست. صدام جواب مساله را مي دانست اما گمان مي کرد که دشمن هم به اندازه وي از اين صورت مساله خبر دارد و به همين جهت از حمله به منطقه خطرناک خودداري مي کند. صدام نمي دانست که آمريکا منطقه را نمي شناسد. زور دارد و دليلي براي ورود به جزئيات نمي شناسد. چنان قدرتمند و تاريخسازست که حتي خطاهاي بزرگش هم از اندازه هايش نمي کاهد. همچنان که در ويت نام خطا کرد و شکست هم خورد. اما مگر چه شد، بالاخره ويت نامي ها بعد سي سال دريافتند بدون آمريکا سرزمين سوخته شان را نمي توانند آباد کنند.هزاران مجروح شيميائي و معلول دارند که بدون آمريکا نمي توانند از درد آن ها بکاهند. شاليکارهايشان را ناپالم غيرقابل کشت کرده، جنگل هايشان تا دويست سال نمي رويد. ميليون ها مين هنوز در حاشيه رودخانه هايشان دست و پا قطع مي کند و بر بار دولت افزون مي سازد. پس ناگزير هوشي مين سيتي [سايگون سابق] براي واشنگتن پيام دوستي فرستاد و آمريکا هم از خدا خواسته براي ترميم چهره مغرور خود، سخاوتمندانه به شهري رفت که روزگاري ارتشش از بالاي بام سفارت آمريکا از آن جا گريخته بود. آمريکائي ها محل سفارتشان را دوباره ساختند و رنگ زدند و آغاز به کار کردند، جائي که پشت ديوارش فرماندهان ويت کنک به دست فروشي مشغول بودند. اين واقعيت تلخ را نمي توان نديد. بايد ديد و اگر لازم است بر آن تلخ تلخ گريست اما در عين حال پذيرفت که عين واقعيت است.



صدام اين نديد. نديد که آمريکائي ها به همان دامي که او مي ديد پا مي نهند، اما تانک غول پيکرشان از روي جسد وي و خانواده اش و هزاران مردم عراق مي گذرد. خون ها هم تانک را از کار نمي اندازد. تا سال ها بعد که تاريخ چه قضاوت کند. آيا همچنان خواهد بود که امروز ژاپن و آلمان. يا عراقي ها آنقدر خون مي ريزند که آمريکا مي گريزد و بيست سي سال بعد باز مي گردد به شهرهاي سوخته. اين رسم زمانه است. اينک آدمي اين رسم را دوست ندارد، باعث نمي شود که از قبولش بگريزد.



پس صورت مساله چنين خلاصه مي شود آمريکا شرق مسلمان را نشناخت و صدام حسين ديکتاتور عراق، غرب را با عملکردهايش نشناخت. و هزينه اين نشناختن ها و رجزخواني ها و غرور فروشي را هزاران تني انسان دارند مي دهند. در حالي که اين ناگزير نبود.



از اين مقدمه گريزي بزنيم به صحراي مالوف ايرانيان. که همان سرنوشت ما باشد.



هم اکنون آن چه صلح دوستان جهان، و از جمله صلح دوستان آمريکائي را نگران مي دارد، تکرار حکايت عراق در مورد ايران است. تبليغات حاکم و مسلط بر رسانه هاي دولتي و هوادار دولت در کشور همان را مي گويد که صدام مي گفت و مدام روزنامه هاي عراق همان را با کلمات مختلف تکرار مي کردند. تکرار مدام اين واقعيت که حمله به ايران براي آمريکا خطرناک است و نمي کند. محاسبه اين که اگر آمريکا يا اسرائيل به ايران حمله بردند چه ها خواهد شد. تنگه هرمز بسته مي شود، اقتصاد جهاني به هم مي ريزد، سونامي سياسي و اقتصادي مي آيند. سنگ سرمايه داري روي سنگ بند نخواهد شد، و از همه اين ها نتيجه مي گيرند که آمريکا همين ها را محاسبه مي کند و دست به چنين جنوني نخواهد زد. هر روز تکرار مي کنند که دست زدن به ايران به معناي به آتش کشيدن منطقه است. به هم زدن اقتصاد جهاني و ....اما نمي بينند که در صدام نيز همين تحليل ها را داشت اما اين ها زماني بازدارنده است که آمريکائي ها همان طور فکر کنند که روزنامه کيهان. همين قدر عاقل باشند.



شناخت صحنه يک چيزست و نمره خود را دارد و بايد امتيازش را هم به گويندگان داد، اما بهتر آن است که بتوان حرکت بعدي حريف را هم خواند. براي اين کار بايد حريف را درست شناخت. اين کاري است که نه صدام بلد بود و نه دولت ايران. مثال ها فراوان است. همين حکايت ترديد در هولوکاست. به اطمينان مي توان گفت که نه احمدي نژاد و نه همان کساني که از فکرش خبرش داشتند و منع صريحش نکردند، گمان نداشتند همين تفنن تبليغاتي پرونده هسته اي را به چنين روزي مي اندازد که انداخته. وگرنه بعد از آن گفتن اول، ديگر دليلي براي اين همايش مسخره با حضور بدنام ترين نئونازي هاي اروپا، در حساس ترين زمان وجود نداشت. اما چنين شد و همان همايش کاري کرد که روسيه جواب تلفن هاي تهران را نداد و حتي قطر نتوانست، حتي راي ممتنع به قطعنامه اي چنين خطرناک بدهد.



اندازه شناخت رييس جمهور منتخب از آمريکا و سيستم دروني آن چنان است که دوبار گفته [ دولت] آمريکا ده ها ميليارد دلار هزينه کرده که مردم را به پاي صندوق هاي انتخابات مياندوره اي مجلس بکشاند. اين سخن به اندازه اي دور از ذهن آمريکائي است که حتي خنده هم نمي اندازد. احمدي نژاد يک بار گفته جورج بوش جرات ندارد به ميان مردم آمريکا برود، مثل ما. اين فقط ناشي از نشناختن هاست. حتي کسي به خود زحمت نمي دهد که با يک فيلم و عکس معلوم از حضور وي در ميان درياي جمعيت ثابت کند که چند نفر به محافظت از رييس جمهور ايران در ميان درياي جحمعيت مشغولند، چرا که خود رييس جمهور آمريکا هم – حتي قبل از مبارزات تروريسي اخير با ده ها گارد در مراکز عمومي ظاهر مي شد. کيهان سه روز پيش نوشته بود دولت آمريکا مجوز پخش فيلم اعدام صدام را به تلويزيون هاي آن کشور نداده است. ظاهرش گمانش اين نيست که در آمريکا کانال دولتي وجود ندارد. گاهي مسوولان مي گويند در همه جاي دنيا شوراي نگهبان هست. دبير شوراي نگهبان مي گويد آزادترين انتخابات دنيا در ايران است. رييس مجلس خبرگان گاه از اين هم جلوتر مي رود. نبايد پنداشت که دروغ به تعمد مي گويند که چنين نيست، بلکه دنيا را نمي شناسند. آزادي و دموکراسي را نمي دانند چيست.



اين نشناختن ها، در شرايط عادي موضوعي است براي طنزنويسان، اما چندان که آدمي به سرنوشت صدام و عراق انديشه مي کند، ديگر طنز نيست. گويند قورمه سبزي را نه با "غ" مي پزند نه با "ق" بلکه با سبزي و گوشت و پياز داغ. در اين مجادله هم مردمند که مانند گوشت در تابه مي سوزند و سرمايه نسل ها از بين مي رود.

jUST IMAGINE THAT KHAMENEHEE IS GOING TO BE EXECUTED LIKE SADDAM!

Borro Baba to hamm vaght geerovoedeheyaaa, Is this Kellase Enshaa Kooss Kesh!

به مرگ بايد احترام گذاشت.

گوشزد عزيز فيلم رو که ديدم دلم برای مردم عراق خيلی سوخت.

اينهمه خون رفت، اما.. هيچ چيز خوبی از تحقير "مرد مرده ای که راه می رود" بيرون نمياد. نه برای محکوم به اعدام، اون که ديگه آخر خطه. برای اين طرفی ها.

اما الان که می شنوم دولت عراق به جای مواخذه اون افراد فيلمبردار رو گرفته خنده ام گرفت (به قول دخو زهر خندم گرفت)
مثلا قرار بود اين حکومت منتخب تو خاور ميانه مثال زدنی باشه. کاش چيزی بود که حداقل يه ذره به اين همه قربانی دادن می ارزيد، يک ذره.

سلام تو يكي ار مطالبتون خوننذم كه كفته بوديد عنوان جدي و يا موضوع جديد مطرح كنيم من ميخوام بدونم ميشه از دوستان ببرسيد اكر مادرشان جهل روز بس از مرك بدربكه من ميخوام شوهر كنم ولي بخاطرابروي شما مخفيانه اين كار روميكنم اياقبول ميكنن مادر مااز اينكه قبول نكرديم از ما ناراضيه و ميكه شما به فكر خوجتون هستيد و به تنهايي من فكر نميكنيد من در زندكي با بدرتان خوشبخت نبودم حالا شما مانع خوشبختي من هستيد ميخواد با مردي كه از سه سال قبل از مرك بدرم اشناو هم صحبت و دوست بوده ومنتظر كه اؤ بدرم جدا بشه ازدواج كنه ميكه شما بخاطر ابروى خودتون من رو قرباني ميكنيداكر ناراحت هستيدازابادان ميريم يه شهر ديكه و الي اخر ميشه حالا بكين واقعا كدام يك اؤ طرفين حق دارن و جه بايد كرد ميشه اينو به نظرخواهي بذاريد

سرور عزیز
همانطور که قبلا هم گفتم متن ماجرا را برایم ایمیل کن تا مطرح کنم

آقا یا خانم خدا حافظ رژيم
میخوام بدونم چه حسی داره وقتی مقاله ی بهنود رو ک÷ی ÷یست می کنی اینجا و اسمشو نمیاری؟!!

اين مقاله براي بهنود اسن ...يادتون نره نفري50 تومان بديد به بهنود....
در ضمن شلواراتون هم بكشيد پايين بهنود باهاتون كار داره...در ضمن گذاشتن اين مقاله اينجا ...باعث خصارت مادي به مبلغ نيم مليارد دلار شده....در ضمن اسم بهنود را بزنيد سر در خونتون

http://www.propension.net/shemale-porn.html
http://www.propension.net/shemale-porn.html shemale porn
shemale porn

black shemale movie
shemale movie download free
free black shemale movie
hardcore shemale porn
hot shemale fuck movie
free shemale movie thumb
shemale movie post
ass free porn round shemale
free shemale porn vids
young porn shemale
shemale cum shot movie
free shemale fucking movie
shemale porn links
shemale on girl movie
porn shemale slut tit transexual
dominant shemale movie
shemale movie thumb
shemale movie trailer
shemale porn star vanity
movie shemale slave
free movie picture sex shemale
asian shemale movie gallery
shemale movie
shemale porn xxx
shemale movie clip
free fuck movie of shemale
shemale fucking porn
shemale movie gallery
shemale porn vids
shemale cartoon porn
shemale toon porn
shemale cock movie
shemale movie .com
shemale strokers movie
shemale porn picture
shemale porn star
latina shemale movie
shemale cartoon movie
shemale movie tgp
anime movie shemale
free shemale porn movie
shemale porn torrent
free shemale porn site
free shemale sex movie
how to be in a shemale porn
shemale movie archive
shemale daily movie
free shemale cum shot movie
free ebony shemale movie
free shemale cum movie
free porn shemale video clip
big dick shemale movie
free shemale movie gallery
shemale movie pic
big cock shemale movie
free asian shemale porn
shemale cum movie
ebony free movie porn shemale
free shemale porn star
free shemale xxx movie
download kabuki movie shemale
black movie porn shemale
free shemale movie
shemale porn review
shemale porn movie
jerking shemale movie
free black shemale porn movie
free shemale porn clip
teen shemale porn
asian shemale porn
hentai shemale movie
black shemale porn star
black shemale porn
lesbian and shemale porn
shemale long movie
free shemale movie full length
cartoon movie sex shemale
shemale huge dick movie
asian shemale movie
black shemale porn clip
anime shemale porn
hottest movie quality scene shemale
download shemale movie

http://www.propension.net/tranny/shemale-porn-star-2.html shemale porn star
http://www.propension.net/tranny/free-shemale-porn-movie-3.html free shemale porn movie
http://www.propension.net/tranny/shemale-porn-movie-4.html shemale porn movie
http://www.propension.net/tranny/shemale-porn-clip-5.html shemale porn clip
http://www.propension.net/tranny/shemale-porn-video-6.html shemale porn video
http://www.propension.net/tranny/free-shemale-porn-video-7.html free shemale porn video
http://www.propension.net/tranny/black-shemale-porn-8.html black shemale porn
http://www.propension.net/tranny/exotic-free-porn-shemale-9.html exotic free porn shemale
http://www.propension.net/tranny/free-shemale-porn-clip-10.html free shemale porn clip
http://www.propension.net/tranny/shemale-cartoon-porn-11.html shemale cartoon porn
http://www.propension.net/tranny/shemale-porn-site-12.html shemale porn site
http://www.propension.net/tranny/free-shemale-porn-site-13.html free shemale porn site
http://www.propension.net/tranny/hot-shemale-porn-24.html hot shemale porn
http://www.propension.net/tranny/shemale-porn-gallery-15.html shemale porn gallery
http://www.propension.net/tranny/shemale-porn-pic-16.html shemale porn pic
shemale porn star
free shemale porn movie
shemale porn movie
shemale porn clip
shemale porn video
free shemale porn video
black shemale porn
exotic free porn shemale
free shemale porn clip
shemale cartoon porn
shemale porn site
free shemale porn site
hot shemale porn
shemale porn gallery
shemale porn pic

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes