برای ثبت در تاریخ(چه) وبلاگ

من رای نمی‌دهم.


شما جطور؟

76 نظرات:

man nemitunam ray bedam chon Iran nistam, ama age budam ray midadam.

من ایرانم ولی رای نمیدم

agar iran boodam rai midadam
rai dadan iek raftar siasist ke nashi az fahm siasist, na hemaiat az dolat

If I were in Iran, I vote.

هر چه این روزها زور زدم تا آن فهم سیاسی را که این دوست عزیز می گوید دریابم،در خود نیافتم!یس اگر هم می توانستم در انتخابات شرکت نمی کردم.به ویژه محال بود یای صندوق خبرگان رهبری بروم!

منم رای نمی دهم
سرکار خانم نگار
عدم حضور شما در ایران گویای مسائل بسیار است
حال که تشریف ندارید و تحت تاثیر محیطی که زندگی می کنید قصد آموزش رفتار سیاسی به ساکنین ایران دارید جدا خود را مضحکه خاص و عام کرده اید!!!

من شرکت می کنم و رای می دم.

خیر. به همان دلایل‌ دفعه پیش و دفعه‌های آینده.

من رای می‌دهم.

من راي مي‌دهم تا مثل دفعه پيش نشه
ما يك بار چوب راي ندادنمون رو خورديم چرا باز هم بخوريم؟

من رای می دهم.

manam ray nemidam. indafe omidvar be NAFARMANi e madani ham nistam.

من اگه بودم رای می دادم. برای من فرق می کنه که کی تو شهرم چی کارس؟ همیشه هم حرصش را خوردم. این حداقل کاریه که از من بر میاد چرا انجام ندم؟
معلوم میشه خیلی بهتون خوش می گذره که نمی خواهید چیزی عوض بشه، حتی به رویاش هم احتیاجی ندارین!!!!

با عرض سلام

من در ایران نیستم ولی اگر در داخل کشور بودم و یا یک حوزه رای گیری در شهر محل سکونت من بود حتما حتما در انتخابات شرکت می کردم. در بحث سود و زیان با مطلبی بنام «کنترل ضرر» مواجه هستیم. این به معنای انتخاب بد بجای بدترین نیست، بلکه می گوید که ضرر وارده را چگونه می توان کنترل کرد و از سرایتش به کل مجموعه جلوگیری نمود. شاید بتوان گفت همان ضرب المثل خودمان «جلوی ضرر را از هرجا که بگیری نفع است». بخاطر کنترل ضرر جناح تند رو هم که شده معتقدم بهتر است مردم در انتخابات شرکت کنند.

در هر حال به نظر و رای تک تک هموطنانم احترام می گذارم.

با تقدیم احترام
ققنوس

اگر در ايران بودم و در تهران، برای اين که رايجه‌ی بوی جوراب آغشته به گلاب درجه سه در شهر پراکنده نشود و نظام هماهنگ هيأتی و نذری و صلواتی و چادرهای برزنتی بسيج نماد شهر نشوند می‌رفتم رأی می‌دادم. در تهران دو تا انتخاب هست: شهر هيأتی و شهر مدرن بی‌سروسامان بی‌هويت (مثل دوبی) با آن که از هيچ يک خوش‌ام نمی‌آيد ولی از اولی بيشتر متنفرم.

اين البته فقط در مورد انتخابات شورای شهر است.

نمی‌دم

گوشزد عزیز
شاید با خواندن این مطلب قدری نظرتان تعدیل شود
http://www.shahrefarda.com/showtext.php?id=460
با احترام
بهار

راستی آقای دکتر با اجازه بهتون لینک دادم؛ وقت کردین یه سری هم این طرفا بزنین!

من یه عالمه نوشته بودم؛همه پریده!
خوب در کل میخواستم بگم:دوستایی که اینجا نیستید و در دیار غربت همش با تورم و گرونی دقیقه ایو کمبودو مشکلات اجتماعی مختلف دست به گریبانید!!!حق دارید که به فکر تغییر وضع موجود باشین.آخه با این همه کاندیدای گل و بلبل که همشون با صداقت و در راه رضای خدا بفکر ماهستن؛چرا ما لگد به شانسمون بزنیمو رای ندیم؟!!!!!!
من خوشبختانه دچار مشکل دوری از وطن شما نیستم و دوست داشتم رای بدم فقط مشکلم اینه که ممکنه مهر رو تمیز نزنن و شناسنامم بی ریخت شه!!!!!!!!!

با راي ندادن دفعه پيش نه حکومت ور آفتاد نه به هيچ کدوم از خواسته هامون رسيديم نتيجش شد اين آقايي که شده رييس جمهورمون اين دفعه نبايد اين آشتباه را تکرار کنيم حدآقل وجود يک آپوزيسيون ضعييف از اصلاح طلب ها باعث ميشه نتونند هر کاري كه دلشون ميخواهد سر تهران بيارند

من هم رای نمی دم

من هم رای نمی دم

نتيجه راي ندادن چيه؟
نتيجه راي دادن چيه؟

من راي مي‌دهم تا مثل دفعه پيش نشه

من نمی دونم چیکار کنم از هر کی هم کاندید میشه خوشم نمیاد و خوش بین هم نیستم.

مرحوم مدرس اگر تنها یک حرف درست زده باشد این است که نباید از ترس مردن ، خودکشی کرد.
شرکت در انتخابات به معنی تائید حکومت مطلقه بلاهت وقیح است.
تغییر مهره ها در چنین ساختاری با توجه به عدم ابزار موجود برای تحولات بنیادین ، بی معنی ست.

خيلي دوست دارم دليل راي ندادنت رو بدونم ...

آقا ما به قبر پدرمان بخندیم رای بدهیم!

دروغ چرا تا قبر آ آ آ آ! من خودم یک لیست مستقل معرفی کردم اگه عشقتون کشید به لیست من رای بدین صواب داره به خدای نداشته‌ام!!

من هم که نه قبلا رای دادم، نه میدم :))

مگه دیوانه ایم که رای بدیم به این جنایتکار ها؟

من رای نمی دم چون از نظر من تاثیری نداره اگه هیچ کس هم رای نده اونی که باید رای بیاره با رای میلیونی انتخاب میشه!

man rai nemidam chon hata nemifamam eslah talaba sare be dast ovordane chi daran j0osh mizanan!!!
hemaghate mahze eslah talabas ke daran khodeshoono ghatie in davaie maskhare mikonan behtar b0od in ie salam sabr mikardan ta ghashang be hamechi ride she ta vas majles raie bala biaran... man ke mikhonam vas majleso ,rais jomhori:-J

I wont vote... that's foolish

سلام
من با احترام به همه نظرات به نظرم بايد راي داد ! با تحريم انتخابات چه چيزي را ثابت مي كنيم ؟ به كي ؟ قرار بود كه حكومت يكپارچه شود تا كار يكسره شود ،‌شوراي شهر و مجلس و رياست جمهوري را گرفتند ، خب كه چه بشود ؟ حالا شد ! جز اين است كه فضاي خفقان بيشتر شده ؟ جز اين است كه با حرف هاي رئيس جمهورمان در دنيا آبرويي براي ايران نمانده ؟ نگوييد رئيس جمهورمان نيست ! بخواهيم يا نخواهيم اين رئيس جمهور ماست ... نگوييد كه مگر در 5 سال پيش كه اصلاح طلبان بر سر كار بودند چه فرقي داشت ؟ كلي حرف دارم اما نمي خواهم موعظه كنم ، چيزهايي در وبلاگم نوشتم اما نهايتا هر كس آزاد است آنطور كه فكر مي كند درست است عمل كند ...

و انگاه پسري پا پيش نهاد و گفت ا ز راي دادن براي ما بگو:
ومن به ان پسر نگريستم و گفتم
مانند اين است كه تو را به حلقه دار زده باشند و تو را مخير كرده باشند كه با پاي خود تكيه گاه زير پايت را خالي كني يا آنها خالي كنند
پسرم نتيجه هر دو يكي است
در نهايت اين ما هستيم كه قرباني ميشويم

ندادم

oonai ke migan dafeye pish raei nadadim ahmadi nejad oomad!!
age raei ham midadin ahmadi mioomad ya badtaresh.
kar ba raei dadan dorost nemishe ba raei nadadan ham dorost nemishe

kaar faghat ba e-eteraaz dorost mishe va e-etesaab

az rahe googoori magoori va molayem va eshaal talab baazi dorost nemishe

bayad barash khoon dad va bayad yekseda bood

من در 6 سال كذشته راي نداده ام امسال هم نخواهم داد.
امروز از يكي ازاشنايان كه اصرار داشت (علارقم كار زياد اش)قبل از ساعت 10 برود و راي خوى را به صندوق بياندازد سوال كردم كه براي جه اصرار به راي دادن داري؟ در جواب كفت براي اينكه يك انسان لايق را به بالا هدايت كنم. خيلي تعجب كردم كه اين جمله را از يك ادم تحصيل كرده مي شنوم خيلي جالب بود, در بين بدترين هابه دنبال انسان شايسته مي كشت و اينجنين اميدوارو راسخ بود . معلوم مي شود كه شستشوي فكري رسانه ها بسيار خوب جواب داده است.

سلام دوست گرامی، سایت شما بسیار زیبا است اگر دوست داشتی تبادل لینک و یا لوگو میکنیم، به ما لینک بده و از طریق ایمیل خبر بده ،اسم سایت رو هم بنویس!
موفق باشی.

نه داداش من ... ایران نیستیم ولی رای هم نمیدیم. من یکبار در تمام عمرم رای دادم و اونم بار اولی بود که خاتمی کاندید شد.
دوستانی که فکر میکن اصلاح طلبها قدمی براشون برمیدارن سخت در اشتباهند .
فراموش نکنیم که این حکومت اصلاح پذیر نیست. هر کس در انتخابات شرکت کنه به معنی اینه که اون کاندیداها و کل سیستم رو به رسمیت شناخته و رسانه های نزدیک به حکومت هم تو بوق میکنن که ملت همیشه در صحنه بار دیگر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی و ..

حيرت انگيزه! اولين باريه که به وبلاگی بر ميخورم که با تمام نظريات طرح شده در آن مخالفم!خوشحالم که در زندگيم با شما روبرو نشدم.
در مورد انتخابات هم بايد بگم که آقای اسمشو نبر ظاهرا خيلی وضعيت جسميشون خرابه. بنابر اين انتخابات خبرگان خيلی اهميت داشت. اگر دوست ندارين يکی دو سال ديگه آقای مصباح يزدی رو در جايگاه اسمشو نبر ببينيد و شاگردان گل مدرسه حقانی نظير روح الله حسنيان- اژه ای- پور محمدی - رازينی و ... رو در مصدر امور کشور؛ لازم بود که ديروز قدم رنجه ميفرموديد و به ليست گروه مقابل رای ميدادين. لطفا به خودتون هم زحمت ندين که رفسنجانی و به اصطلاح اصلاح طلبان رو به من معرفی کنيد که کی هستند، چون بنده هم مثل دانشجويان پلی تکنيک چند سالی رو در دانشکده فنی گذرونده ام و ميدونيد که اگه جايي تو اين مملکت هست که آدمهای با بخار و هميشه هوشيار توش پيدا ميشن ، اونجا دانشکده فنی است نه دانشکده پزشکی.عزت مزيد.

آقا این بالاییه یه خورده گلاب به روتون روم به دیفال بی ادبی فرمودن شیکمشو سفره کنیم ؟

با احترام به نظر شما ولی من ديروز رای دادم. سال گذشته نتجه تحريم را ديديد که کی اومد سر کار و تو اين يکساله چی به سرمون آورد. قبول کنيد گرايش عموم جامعه گرايش اصلاح طلبی است.اصولگرايان، حاميان دولت،و ... هميشه تعداد محدودی رای سنتی خودشون رو دارند که همون 10- 15 ميليون رای احمدی نژاد بود. پس نتيجه انتخابات بسته به ميزان مشارکت عموم مردم هست.مطمئن هستم شما هم با اصلاح کردن و اصلاح شدن مشکلی نداريد.فقط ابزار کارمان عالی نيست که آنهم پله پله درست مي شود. البته فعلا که با وجود تحريم انتخابات پارسال چنان تيشه ای به ريشه ملت و کشور زده شد که ديگه از دست کسی به اين زوديها کاری بر نمياد.

البته يادم رفت بگم فقط و فقط و فقط و فقط شوراها.

خوشحال ميشم يه سر بياي وب ما!

من راي ندادم و تا اين رژيم هست راي نخواهم داد . يك بار در عمرم راي دادم (خاتمي)‌و هنوز احساس گوش درازي دست از سرم بر نمي داره . آدم عاقل مگه چند بار بايد از يه سوراخ گزيده بشه بابا جان . وقتي خانه از پاي بست ويران است و من اصل و ريشه را قبول ندارم به نقش و نگار ظاهر راي دادن ديوانگي است .

جناب عسل جان
اول دیکته علیرغم رو از فرهنگ لغت نگاه کنید بعد در مورد شستشوی فکری و ... با هم صحبت می کنیم

من راي مي دهم

من حتما راي ميدم . (به تاريخ امروز دقت كن)

من امروز سوالتونو دیدم. من رای دادم.

میترا:
من اگر ايران بودم ميدادم. همانطور که در سوئد ميدم. البته منظورم رای دادن است!

يك مسابقه دو را در نظر بگيريد كه داور مسابقه افراد ورزيده و شايسته را به مسابقه راه نميده بعد يك چلاق رو با هليكوپتر مي بره ميذاره اونطرف خط پايان. اين انتخابات ايرانه . بفرمائيد برين تماشا و سوت و هورا بكشيد و فهم سياسي خودتون را نشون بديد

میترا:
من اگر ايران بودم ميدادم. همانطور که در سوئد ميدم. .
.
.
بچه ها سوتي ميترا رو بريد(دكي پاكم نكني)

با سلام
مطلب شما در خصوص استيلا براي من خيلي مفيد بوده است از هر كتاب درسي بيشستر ...بارها به ان انديشيدهام
به نوبه خودم تشكر ميكنم
--------------------------
وانگاه در حاليكه به درختي تكيه داده بودم به اسمان نگريستم و باخود گفتم چه شكست عظيمي... و چگونه 28 ميليون سرباز سپاه مخالف در نبرد عليه ما پيروز شدند در حاليكه انديشه ما كاملتر بود...وحتي دكتر هم نتوانست چارهايي بينديشد

جسارتاً،"من یکی می گم،تو یکی جواب بده" دوستان بدجوری جای تعمقه!من رأی ندادم و هنوز مطمئن نیستم که کار درستی کرده ام یانه!البته اون موقع مطمئن بودم،الان دارم شک می کنم...بااحترام به نظر و رأی دیگران چطورین؟هروقت تونستین،ادعا کنین.

به همه کسایی که میگن رای ندادیم و نتیجه نگرفتیم و احمدی نژاد شد رئیس جمهور:
مشکل اصلی ما اینه که به فکر سود بلند مدت نیستم و همیشه درحال از این شاخه به اون شاخه رفتن هستیم و انتظار داریم از هر کاری عرض سه سوت نتیجه بگیریم. واسه همینه که کسی که میگه 50 هزار تومن پول میدم اینقدر رای میاره (حالا اونایی که رایشون رو به یه ناهار میفروشن به کنار).

اینجا رو می خونم ..
با همش موافق نیستم ..
اما همینکه قابل تامل هست .. فکر می کنم ..بی خیال .. می خونمش !
منتظر آپ=دیت شدنشم

من راي ندادم
يكبار خر شدم و اون هم خرداد 76 بود خاتمي چه گلي به سرمون زد غير از اين بود كه در زمان ايشون به دانشگاه حمله شد دانشجوها رو اراذل و اوباش خواندند خيلي از روز نامه ها و مجله ها تعطيل شدند و زندانها پر شد آخه اينها چه تناسبي با خواسته هاي مردم دارند؟!!!

دیگه الان که گذشت فرقی نمیکنه چی بگم.

من راي ميدهم. تو و امثال تو هم بهتر است ندهيد. چون مملكت ما به راي آدمهاي اينچنيني هيچ نيازي ندارد...
مگر نه اينكه به عقيده تو، دموكراسي در شاريط نابرابر معنايي ندارد. مگر نه اينكه به عقديه تو، هركسي كه به هردليلي برتري طبقه اي دارد، دموكراسي را به نفع خودش ضبط ميكند. خوب، پس روشن است: گهي زين به پشت و گهي پشت به زين. حالا، نوبت سواري دادن امثال تو است. طبق منطق خودت، هر كس كه به تو حكومت كند، لابد به دليلي -هرچند قدرت و شارلاتاني و پشت هم اندازي باشد- به تو برتري دارد. پس حق دارد.
هر حكومتي، چيزي بيش از لياقت مردمانش نيست. لياقت تو را نمي دانم اما به لياقت خودم احترام مي گذارم.

دكتري ديگه. كاريت نميشه كرد. دكتر جماعت اگه خيال نكنه عقل كله و هرچي ميگه فقط به ذات ذي هوش و ذهن نبوغ آساي خودش نرسيده و كلاً هرچه ميگه وحي منزل نيست؛ ميپوسه. چه كنيم. دكتري هم واسه خودش درديه...

اجراي موفق محمود احمدي، مجري تواناي برنامه «نگاه يك» از شبكه اول سيما، موجب تناقض‌گويي علي سعيدلو، معاون اجرايي احمدی نزاد شد.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، در اين برنامه كه شب گذشته (شنبه) به صورت زنده از شبكه اول سيما پخش شد، مجري «نگاه يك» خطاب به سعيدلو گفت: «آيا شما گفته‌هاي خود را مبني بر دادن نمره بيست به عملكرد دولت، قبول داريد؟» كه با تأييد اين جمله از سوي سعيدلو، احمدي بلافاصله پرسيد، «آيا كابينه نمره بيست، نياز به ترميم دارد؟» و سعيدلو پاسخ داد: «بله، در بعضي از مسئوليت‌ها، مي‌تواند عملكرد بهتري داشته باشد».

سلام تو يكي ار مطالبتون خوننذم كه كفته بوديد عنوان جدي و يا موضوع جديد مطرح كنيم من ميخوام بدونم ميشه از دوستان ببرسيد اكر مادرشان جهل روز بس از مرك بدربكه من ميخوام شوهر كنم ولي بخاطرابروي شما مخفيانه اين كار روميكنم اياقبول ميكنن مادر مااز اينكه قبول نكرديم از ما ناراضيه و ميكه شما به فكر خوجتون هستيد و به تنهايي من فكر نميكنيد من در زندكي با بدرتان خوشبخت نبودم حالا شما مانع خوشبختي من هستيد ميخواد با مردي كه از سه سال قبل از مرك بدرم اشناو هم صحبت و دوست بوده ومنتظر كه اؤ بدرم جدا بشه ازدواج كنه ميكه شما بخاطر ابروى خودتون من رو قرباني ميكنيداكر ناراحت هستيدازابادان ميريم يه شهر ديكه و الي اخر ميشه حالا بكين واقعا كدام يك اؤ طرفين حق دارن و جه بايد كرد ميشه اينو به نظرخواهي بذاريد

بي شك مسير رويدادهاي آينده متاثر از انتخاب ها و تصميمات امروزي ماست و هنگام انتخاب و ارزيابي گزينه ها، معيار ها و سنجه ها و اهداف و ارزش هاي فرد نمود بارزي پيدا مي كنند ارزش هايي كه منعكس كننده ترجيحات پايه ،باور ها،نگرش ها و چارچوب هاي فكري ماست،من فكر مي كنم هر فردي بايد قبل از هر انتخابي به شناخت و تبيين ارزش ها و معيار هاي خويش بپردازد تا تصميمات خويش را در مسيري صحيح هدايت كند. من راي ندادم

سلام دکتر جان! خوبی ؟!! من محسنم ! تو اون پستت که راجع به آقا مهدی نوشته بودی یه اظهار نظری کردم. اما در حسرت یه فحشت موندم! راستش من رای ندادم. وقت نشد. حالا زیاد مهم نیست. دوست دارم در مورد این چت یه اظهار نظری بکنی. من خودم رو ل ز ب ی ن جا زدم :
babreroom: salam asali
babreroom: khobi
babreroom: khoshkelam
babreroom: web dari nazanin
as a lesbian: na
babreroom: ax dari
babreroom: voic dari
as a lesbian: hichi
babreroom: mer30
babreroom: kos ke dari
as a lesbian: are !
babreroom: sine ke dari
babreroom: bokhorameshon barat
babreroom: kire 27 cm mikhay
as a lesbian: u m ?
babreroom: na shoharam dare
babreroom: manoto na ham va onam jagh bezane
babreroom: o k
as a lesbian: chera ?
as a lesbian: chera jagh bezane ?
babreroom: chi chera
babreroom: pas chi kar kone
as a lesbian: to shodhar dari
as a lesbian: doosesh nadari ?
babreroom: bebin man dost daram les basham
babreroom: baham tavafogh kardim man rahat bashm onam rahat
babreroom: on karkhone dare hich vaghtam nistesh
babreroom: man bayad hal konam
babreroom: ma niyavaronim
babreroom: shoma kojaein
as a lesbian: abbas abad
babreroom: ok
babreroom: vaghti ke nist khobe man rahatam
as a lesbian: behesh gofti mikhya les bashi ?
babreroom: vali vaghti ke hast bayad onam hal kone dige
babreroom: fahmide ke ejaze mide
babreroom: khob onam dostaye mano mikone
babreroom: ma rahatim
babreroom: khobam baram kharj mikone dige chi mikham
as a lesbian: ta hala doosta ro karde ?
babreroom: hala be ein kara chi kar dari hal mikoni ba man ya na
babreroom: onaei ke khodeshon khastan are
babreroom: ona eiyam ke na faghat jagh zade
as a lesbian: oon jagh zade ?
as a lesbian: shoharet ?
babreroom: are pas ki
as a lesbian: ke chi beshe
as a lesbian: ?
as a lesbian: jeloy e oona ?
babreroom: nagofti hal mikoni ya na
babreroom: vasam ya beram
babreroom: are pas koja
babreroom: mesle einke u kheyli omoli
as a lesbian: na
as a lesbian: amma in ye kar ro nemifahmam
as a lesbian: !
babreroom: khob onam bayad hal kone
babreroom: pol mide kar mikone khonashe
babreroom: hal nakone
as a lesbian: che lozoomi dare joley e oonain kar ro bokone !
babreroom: man bayad kheyli khodkhah basham ke nazaram
babreroom: khob onam dost daran kire 27 cm kasi nadare nadere didanesh bi lotf nist
babreroom: hala to mikhay ba man hal koni chi kar be on dari
as a lesbian: 27 cm ?????????????????
as a lesbian: kheili bolande ?
as a lesbian: ghaddesh che ghadre ?
babreroom: are koloftisham 5 cm
as a lesbian: ajab e shohari dari ?!
babreroom: ghade ki
as a lesbian: shoharet dioge khole !
as a lesbian: che ghadde ?
babreroom: shoharam chiye
as a lesbian: migam ghaddesh che ghadre ke kiresh in ghadre ?!
babreroom: 185
babreroom: 75
as a lesbian: ok
as a lesbian: asl ?
babreroom: bebin mikhay ba on bashi ya man nemikhay berama alan hashariyam nemikhay by
as a lesbian: pesar nemikhay ?
as a lesbian: doost e man ?
babreroom: pesar nemikham yani chi
as a lesbian: ye doost pesar daram
as a lesbian: khoshkele
babreroom: male khobet khodam bekham satash mirize
as a lesbian: les mikhay ?
babreroom: man hamechi mikham
as a lesbian: alan gofti ke nemikhay
as a lesbian: pesar ?
babreroom: alanam vaghtamo talaf kardam u ke hichi nadari by
as a lesbian: ghati kardi
babreroom: by

پس نظر من كو؟

gooshzad jan
nakoneh dar kar akhz va shomaresh rai hasti ke peidat nist

سلام

به روزم : مردم توی دهن دولت عوامفريب و نظامی زدند

همراه با جدول جالبی در مورد انتخابات مجلس خبرگان

[گل]

دوست عزیز
در صورت تمایل ماجرای کامل مادر خود را برایم ایمیل کنید تا ٱنرا در وبلاگ قرار دهم.

doki gooashi kojaee? entekhabat tamom shod raft.

من رای دادم همیشه رای دادم به هیچ کس هم نه توصیه میکنم رای بده و نه توصیه میکنم رای نده. هرکس مختار است از حق انتخاب خود استفاده کند یا نکند. حتی اون موقع که یه عده قرورچسوندن و رای ندادن و ما بیچاره شدیم فکر نکردم چه کار بدی وای وای! دلشون خواست رای ندن خب! در ضمن اگه الان خاتمی برای بار سوم کاندید بشه من بیشتر از دو دفعه پیش مشتاقم که بهش رای بدم اصلا هم منتظر نیستم هیچ اصلاح طلبی و یا هیچ کس دیگه ای بیاد و برای من کاری انجام بده من خودم باید برای خودم کاری انجام بدم و یکی از این کارها رای دادنه! شما هم هرجور که فکر میکنید درسته عمل کنید.

چی شد دکی جون ؟!! داری فکر می کنی ؟!!
جوابم رو ندادی ؟

یلدات خوش دکتر جان

رای دادن به نوع به رسمیت شناختن حکومته....حکومت ستم و شلاق و اعدام.....آیا تا بحال این رای دادنها نتیجه داشته....؟؟؟؟؟ تقلب فقط یک سوی ماجراست .....نه معلومه که رای نمیدم

test
ssdfsdf sdfsdf

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes