اسپرم استشهادی

محمد مسیح مهدوی چند وقت پیش از من هم مثل سایرین در ایمیلی درخواست کرده بود که به این پرسش پاسخ دهم که "چرا استشهادی نیستم؟" و من به آن پاسخ ندادم...چنان که اگر یک پدوفیل نیز از من می‌پرسید که "چرا بچه‌باز نیستم؟" پاسخی نمی‌دادم!
او، بجای اینکه بازی را از میانه میدان آغاز کند، قصد داشت که آن را از جلوی دروازه ما شروع کند و این منصفانه نبود...انرژی زیادی از ما هرز می‌برد برای شرح بدیهیات.
اما امروز که دیدم نوشته‌ای بجای وصیت‌نامه نوشته است و قصد خود را در آن برای پیوستن به عملیات استشهادی در اسرائیل-فلسطین-لبنان بیان کرده است لازم دیدم نکته‌ای را گوشزد کنم.
یازده ملیون اسپرم عاشقانه و استشهادی خود را به دیواره تخمکی می‌کوبند و فدا می‌کنند تا سرانجام سوراخ شود و یکی فرصت طلبانه به وصال رسد!...و این است راز بقا!!
اما توصیه من به او این است که دو هفته دیگر صبر کند تا آنگاه که پنج زن سیاه بخت را تا گردن در خاک فرو کردند و مومنان بر آنها باران سنگ روان کردند در این ثواب هم شرکت کند و با سنگی، زندگی زنی تا گردن به زیر خاک را هم بستاند و مغزش را بپریشد و سپس به عملیات استشهادی برود.
اگر قصد خدمت به آیینت را داری در مراسم رجم شرکت کن...
اگر خیال خودکشی داری در میدان رجم به حمایت از زنان زانیه برخیز!
هر کار میل داری بکن ولی اسپرم دیوار کوب برای دیگری نباش که حس بدی دارد!
پی‌نوشت:

"دیدار با اهریمن" را از وبلاگ فردای روشن را بخوانید...خیلی جالب است.

نوشته به "فارسی دری" است و اندکی دشوار می‌نماید.

من به جای صاحب وبلاگ بودم آنرا به همین "فارسی دری-وری" که خودمان حرف می‌زنیم تبدیل می‌کردم تا خوانندگان وبلاگی که به "سهل‌البلعی" عادت کرده‌اند رم نکنند و احیانا در صورت صرف مزاجشان را نیازارد.

زیاده جسارت است هر چند که تا همین حدش هم پایمان را به اندازه چهار انگشت (قابل قطع) از گلیممان درازتر کرده‌ایم.

49 نظرات:

اینا شستشوی مغزی شده‌اند
پادزهر این حرفها را قبلا بهشون داده اند.
اینکه می خوان خودشونو بکشند عیبی نداره بالاخره اختیار زندگیشونو دارن ولی اینکه می خوان با این کارشون سبب باجگیری برای یک عده دیگه بشن باعث تاسفه

وقتی فکرش رو می کنم که هنوز هستند عدهای که همچین کارهای وحشیانه ای رو انجام می دن دلم می خواد همه رو با دستای خودم خفه کنم.باورم نمیشه

هـمینه دیگه
تـا ابله در جـهانـه آخـونـد در نـمی مـانه :))

خـداکـنه هـمه مـعـتقدین و مـومـنین مثل این مـحـمد مسیح چـمدونهارو بـبنـدند و بـرن لـبنان برای نـوشیدن شربـت شهادت. . . هـرچـند که اصـلی هاشـون زرنـگتر از این حـرفهـان

چه تعبیر جالبی:))
هاراگیری اسپرم‌ها.
دلم براشون می‌سوزه بیشتر، تا اینکه ازشون بدم بیاد.

اينقدر بيرحمانه نتازيد... عامل پيدايش اين وضعيت جاي ديگريست...همانجا كه بر طبل تمدن مي كوبند و از آن بويي نبرده اند

keer to koone harche adam-e beeekare , bazeeha suicidal va bazeeha weblogneveesh

, you have nothing else to do but chert va pert goftan?what's going on here

راستي چرا بجه باز نيستي؟ حال مي ده ها!

;-)

جالبه يكي ميگه به خاطر وحشيگري امثال محمد مسيح ميخواد اونو خفه كنه! راستي خفه كردن كسي نشان از خوي وحشيگري نيست؟!

اما از اينكه عده اي تحت تاثير احساسات اينگونه آلت دست زياده خواهاني خونخوار قرار ميگيرند دلم به درد مي آيد.با اينكه با تمام وجود از رژيم اشغالگر اسراييل به خاطر جناياتي كه انجام ميده بيزارم ولي حاضر نيستم به نفع حزب اله كه ميدانم سرانجامشان ميشوند رژيمي مثل ايران هيچ اقدامي انجام دهم.

اگر محمد مسيح هم از عمق فسادي كه در كشور جمهوري اسلامي اعم از مالي و.......غيره بين سرانشون كه همه گي هم داعيه امام زماني دارند مطلع بود اونموقع سعي ميكرد با عمليات استشهاديش يكي از اين آقازاده هاي مفت خور رو به هلاكت برسونه كه حتمن صواب بيشتري نصيبش ميشد.

این حرکات استشهادی که یک جور قتل نفس محسوب میشه من نمیدونم چرا با شهادت هم کلمه است؟

در ضمن این سنگسار را خوب ذکر کردید که در وبلاگ هاله به تفسیر ازش نوشته

دکتر جان این آدرس ما هم یه چند وقتی هست تغییر کرده. دوست داشتید عوضش کنید که ما شرمنده نشیم. بیاین ومنزل نباشیم

اول به حرفاتون خندیدم اما وقتی وب لاگشون رو خوندم یاد فیلم های روسی دهه جنگ سرد و ...افتادم ...واقعا این آقا جدی می گه؟

آقاي دكتر توحش در نوشته هاي شما هم موج مي زند. چه فرقيست بين شما و برخي ديگر كه باهاشون مخالفت ميكنيد؟

آورا عزیز
عوض کردم...از یادآوریت ممنونم.
خانم یا آقای خودمم...
لطفن صریح اشاره کنید که توحش در کجای نوشته من موج می‌زند...

سلام
خوشوقتم از آشناييتون يكي از بحث هاي مطرح شده تو وبلاگتون رو به بحث گذاشتم گو اينكه 90% خوانندگان من خانم هستند و نتيجه مطلوبي به دست نخواهد آمد

من هم فقط دلم براش مي سوزه...خودشو نابود مي كنه تا يه عده ديگه سود ببرن...

لطف کردی ویولت جان

اصطلاح بسیجی یکبار مصرف یادتون نره .این اصطلاح رو کسانی که در جبهه ها می جنگیدند به کار می بردند.نمی خوام توهین کنم به کسانی که در جنگ کشته شدند اما فکر می کنم از اینها وقتی خر تموم می شد به عنوان یک وسیله برای پاکسازی منطقه استفاده می کردند . الان هم همینطوره این افراد فقط وسیله اند ئر حد بمب یا موشک . مغزشون مهم نیست چون تخلیه ش کردن و فقط جسم باقی مونده که اون هم دیر یا زود تو این جنگ یا اون جنگ دیگه منفجر می شه. من مطمئن هستم امثال این فرد در یک فضای کاملا کنترل شده تربیت شدن و هرگز معنی آزادی روح رو درک نکردن . اونها رو در یک فضای سیاه با استفاده از سخنرانی های مهیج و فیلمها و کتابهای معینی تربیت می کنن . من متاسفم چون در واقع این افراد قربانی هستند و از اونها مثل روبوتهایی برای پیشبرد اهداف استفاده می شه و این هم خودش می تونه یکی از کارهای ضد حقوق بشری باشه که داره روی افراد کم سن انجام می شه .

اقا همینا به کسی که پول میگیره میره جنگ میکن مزدور ولی خودشون ..........
جوابت دندون شکن بود مرسی دکتر

شايد اون تخمكه بوده...؟!!!

جناب گوشزد، من مطمئنم روزي به گه نشستنت را ملت نظاره گر خواهند بود

salam
vaghean ke behtarin javab vase in jema'ate vahshi bud

khastam salam konam

salam man 2khtari 16 sale Am ke daram zare zare az kesafat bazi haii ke ghablan dashtam yani pesaraye ashghali ke in lake ro ro man be ja gozashtan nabod misham...vali bade safaram be mantagheye gharbe iran va didane zahmate haj ahmade tavasolian ke... tasmim gerftam dige 2khtar kocholoye babam sham.. va hamchenin weblogeton ye jorai kobandas khosham omad...be omide rozi ke betonim ghodse moghadaso nejat bedim

گوشی جان. نوشته‌های وبلاگ فردای روشن برای من اینطوری میاد:
<$BlogItemTitle$>
<$BlogItemBody$>

posted by <$BlogItemAuthorNickname$> ? @ <$BlogItemDateTime$> <$BlogItemControl$>

همه‌ی پست‌هاش همینطوریه. موضوع چی بید؟

salam man 2khtari 16 sale Am ke daram zare zare az kesafat bazi haii ke ghablan dashtam yani pesaraye ashghali ke in lake ro ro man be ja gozashtan nabod misham...vali bade safaram be mantagheye gharbe iran va didane zahmate haj ahmade tavasolian ke... tasmim gerftam dige 2khtar kocholoye babam sham.. va hamchenin weblogeton ye jorai kobandas khosham omad...be omide rozi ke betonim ghodse moghadaso nejat bedim

سلام گوش‌زد عزیزم.

داشتم کامنت‌ها را می‌خواندم به کامنت دوست‌مون آقا یا خانم 'نام' رسیدم. فکر کردم همه ما تو این دنیای مجازی به نحوی بلاخره موفق می‌شویم یک دشمن خونی پدر کشته برای خودمان دست و پا کنیم. جالب نیست؟ غالب اوقات روح‌مان هم خبر ندارد از کجا طرف این‌چنین نفرت از سر و روی‌اش در قبال‌ات می‌بارد.

با مهر فراوان تا بعد.

آقا يا خانم تام!دكتر به گه نمي شينه.شك نكن.نميدونم طرز فكرت چيه.درسته كه ايران و ايراني هميشه همرنگ جماعته و آدم متفاوت و به حق رو اذيت مي كنه.اما انسان هاي آزادي مثل ايشون به قول شما به گه ننشستن.توي ذهن ها موندن و به نيكي ازشون ياد شده.آدم هاي شجاعي مثل صاحب اين وبلاگ خيلي كمن.اگه يار و همراه نيستيد بار خاطر نباشيد.بريد وبلاگ اونايي رو كه دوست داريد بخونيد.خدا رو شكر زياد هم هستند.

گـوشـزدی.. واسـی مـنـم صـفـحه وبلاگی که مـعـرفی کـرده ای سـیفید نـیـشون داده مـیشـِد . . ؛)

سلام بچه ها
راست می گین...نمی دونم چرا قالب وبلاگش همین امروز خراب شده.
در هر حال براش ÷یام دادم که درستش بکنه...فردا دوباره امتحان کنید.
هاله جان...دشمنی که مایه نمی خواد...با یک فحش و ناسزا جور می شه.
دوستی ولی خیلی مایه می خواد...دلبری و نزاکت مداوم و خیلی چیزهای دیگه.
از لطفت ممنونم هم از تو و هم از بقیه دوستان نازنینم.

گـوشــزد جـان
از اونـجا که بـنده دوزاریم یه قرون یه قرون میافـته .... یه کـم در باب ِ خـیلی چیزهای دیگه بیـشتر تـوضیح بـده لـطفـن :>)

وقتی که ما کشتن آدمهای بیگناه را نفی می کنیم نمی دونم ملیت و نژاد چه تأثیری می تونه داشته باشه که اگه اسرائیل بکشه گناه کرده ولی اگه بمب ببندیم به خودمون و راه بیفتیم به سمت یک مکان شلوغ و غیر نظامی ها و آدمهای بیگناه را بکشیم کار پسندیده ایست و بهشت گوارایمان باد!
حکایت این ثبت نام و حقوق استشهادیون مثل همونه که پول بدیم و قاتل اجیر کنیم!

وقتی که ما کشتن آدمهای بیگناه را نفی می کنیم نمی دونم ملیت و نژاد چه تأثیری می تونه داشته باشه که اگه اسرائیل بکشه گناه کرده ولی اگه بمب ببندیم به خودمون و راه بیفتیم به سمت یک مکان شلوغ و غیر نظامی ها و آدمهای بیگناه را بکشیم کار پسندیده ایست و بهشت گوارایمان باد!
حکایت این ثبت نام و حقوق استشهادیون مثل همونه که پول بدیم و قاتل اجیر کنیم!

کیانوش جان
دوستی به مراقبت دایم نیاز دارد.
گاه کمی از خود گذشتگی هم می‌خواهد محض چاشنی!
عشق یک دگرخواهی عظیم است و درست به همین دلیل مانع خودخواهی می‌شود.
اینکه هاله گفته است در دل این کلام نکته نغزی نهفته است.
ببین...من اولین بار است که اسم این آقا یا خانم تام را شنیده و دیده‌ام...آنهم در کجا در دنیای مجازی که "تارش به پودش بند نیست"!!
احتمالن در میان جملات و نوشته های من جمله یا نوشته یا نوشته‌هایی دیده که با آنها مخالف بوده است همانطور که تو یا هاله یا زیتون یا شبنم یا نی‌لبک یا همه آدمهای دیگر با برخی دیدگاههای هم مخالفیم.
واکنش او به این نوشته یا نوشته‌هایی که مشخص نکرده است کدام است اغراق آمیز و کینه توزانه و در یک کلام پاتولوژیک است:
"من مطمئنم روزي به گه نشستنت را ملت نظاره گر خواهند بود"
حالا گیریم پیش بینی ایشان درست در بیاید و من در موقعیتی قرار بگیرم که از نظر ایشان در گه نشستن تلقی می‌شود کدام ملت است که برای دیدن یک صحنه که روزانه هزاران بار می‌بیند درنگ کند!

جناب گوشزد
الاجبار والمشاهده
افتاد حالا

قشنگ ترین حرفی که شنیدم فکر می کنم از ابراهیم نبوی بود:آقایان استشهادی علاقه ای به کشته شدن در بیابان ودر جنگ با اشرار ندارند همانا که بهترین شهادت در یورش به دانشگاه و جهاد با دانشجوی ایرانی کافر و بی ناموس و بی سلاح است(نقل قول آزاد)

مسلما توي جامعه‌اي كه هيچكس و هيچي سره جاي خودش نيست و حتي رئيس جمهورش معيارهاي يك رئيس جمهور رو نداره ادم‌ها بزرگ و برجسته‌اش‌ هم به گه كشيده مي‌شوند و امر غير طبيعي شمرده نميشه و شايد تعداد اندكي از افراد عاقل و منطقي جامعه از او به نيكي ياد كنند
مطلبي در مورد سنگسار نوشتم كه دوست دارم شما بخونيد
فكر مي‌كنم ارزش يه بار خوندن رو داشته باشه

گوش‌زد جان این کلیپ رو دخترم برام فرستاد چند روز پیش یاد همین آدم‌هائی افتادم که از سر پارانویای خودشان با ملت دشمن می‌شن:

http://video.google.com/videoplay?docid=-7669354247276218358&q=crazy+dog

وقتی این به فکرم رسید دیگه از دیدن کلیپ خنده‌ام نگرفت و جاش تأسف آمد به حال این آدم‌ها.

راستی خیلی از دوستی حرف می‌زنی. من می‌گم دوستی پیش‌کش ملت، دشمنی‌ نکنند بس است. :)

سلام دکتر
چه تشبیه جالبی کرده اید ، اسپرم استشهادی ... !
واقعا ، من هم مانده بودم در جواب این سوال چه باید بگویم ؟ یعنی اصلا حرفی برای گفتن نداشتم ، شاید فقط برای اینکه ذهنم را خالی کنم مطلبی را در وبلاگم نوشتم .

ودوست روشنفكر من وقتي وارد خانه شد و زن خود را ديد كه در بستر با مردي در حال...است چون منور الفكر است بر سر وي تاج نهاده و وي راگل بارن ميكند !
و از حاكم شرع تقاضا ميكند كه ....امشب هم جناب قاضي اين خانم ما براي شما....قابلي نداره ...
ما روشنفكريم ..
ما منور الفكريم..
كم كم ما ...

کیرم تو کس خواهر مادر همتون . ایرانی همینه و هیچ وقت هم گهی نمیشه . خاک بر سرتون انسانهای پست و آشغال . نسل شماها رو باید از رو زمین برداشت . لعنت به ایرانی...اگه همین جور بزارتون از همه گله و شکایت دارین ...اگه دهنتون رو ببندن از کونتون صدا در میاد ...اگه اونو هم ببندن از جلوتون صدا میدین ..ایرانی یعنی گهی نبودن...یعنی بی چشم و رو...یعنی نمک نشناس...یعنی پست فطرت

کیرم تو کس خواهر مادر همتون . ایرانی همینه و هیچ وقت هم گهی نمیشه . خاک بر سرتون انسانهای پست و آشغال . نسل شماها رو باید از رو زمین برداشت . لعنت به ایرانی...اگه همین جور بزارتون از همه گله و شکایت دارین ...اگه دهنتون رو ببندن از کونتون صدا در میاد ...اگه اونو هم ببندن از جلوتون صدا میدین ..ایرانی یعنی گهی نبودن...یعنی بی چشم و رو...یعنی نمک نشناس...یعنی پست فطرت

قبلنا از طريق وبلاگ نبك آهنگ با نوشته هاي مسيح آشنا شدم و قلبم از اون به درد اومد كه چرا يه جوون بايد به اين حس و حال برسه . به نظرم اون با يك قلب پاك مسموم افكار منفي شده و به راحتي قرباني كساني ميشه كه به خيالش داره برعليهشون ميجنگه.
دلم براي اون و خودم و همه مي سوزه كه هركدوم به نوعي داريم تاوان جنون قدرت يه عده ديگه رو مي ديم

آهـا

salam shoma chiro mikhain be ham dige sabet konin hich kodometon hichi nemidonin az melat az dolat faghat baladin arajif bebafin hamaton adamaye bikare bi arin ke faghat khodetono mibinin age melate ma kharabe khodemon baeseshim na kase digeiiiiiiii aghayon vakhanoma avaze inke eshtebaho be gardane aghazadeha ya kase digei bendazim khodetono dorost konin

albate omid varam on dokhtar khanome 16 sale vaghean hamoni ke babash mige shode bashe

لطفا عکس درداخل این سایت بریزید

I've got to hand it to you

سلام ، رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند آزادی سخن و تظاهرات برای مصر ییها و تونسیها و همچنین مردم لیبی حلال است ، فقط می‌خواهم بپرسم آیا این آزادی فقط برای سنی هاست یا برای شیعیان هم هست ؟ چیزی که خیلی واضح است اینکه کشتن مسلمآنانی‌ که فقط آزادی حقیقی میخواهند دوباره مد شده ، چه در خارج و چه در مملکت خودمآن.

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes